Hoofdmenu

Batdetector

Gestart door edwin de weerd, januari 10, 2009, 23:38:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

edwin de weerd

Iemand een idee waar ik in Nederland een goede Batdetector kan kopen (D100 Pettersson).

Edwin.

Andre321

Dit adres wordt vaak genoemd:

Bioquip in Leiden. Te bereiken via bioquip@zonnet.nl of tel: 071-5314979. Adres: E. de Boer van Rijkstraat 13, 2331 HH Leiden

dus echt slecht zal het adres niet zijn. Volgens mij in de avonduren het beste te bereiken..maar ga niet af op mijn advies...ik heb er uiteindelijk niets gekocht.


Niels de Zwarte

tenzij je hem zelf wilt bouwen, is kopen in Leiden bij Bioquip het makkelijkste en snelste (al zul je er nu niet zo heel erg veel meer aan hebben, de meeste vleren gaan toch richting de winterrust). Anders kun je ook zelf importeren uit Zweden of Engeland.
Heb een aantal keer iets bij BioQuip gekocht en alleen maar goede ervaring mee.

Heb je speciale voorkeur voor een Pettersson overigens? Een batbox duet/ usa mini kan ook binnen ongeveer dezelfde prijsklasse (hetrodyne en geen TE), even ter informatie. De batbox duet is iets robuuster en prettiger om je 9volt blokje in te kunnen wisselen, anderzijds met de d100 ook altijd goed te werken (maar batterij bevestiging meer kwetsbaar).
groet Niels

mlahaye

BioQuip is betrouwbaar en goed. Prima service.
Maurice
admin

ecotex

Mijn ervaring met BioQuip is ook zeer goed, diverse materialen zoals detector's,Life trap,unsters via BioQuip gekocht.Altijd correct en volgens afspraak.Rechtstreeks kopen van materiaal uit England of Zweden is een optie maar verzenden en,als er iets mis is met materiaal wordt het zeuren!

Vriendelijke groeten Kees Verschoor