Euhm ja ... denk ik ...
Ik voer een waarneming in, klik op okay, en klik dan onderaan in het lijstje recent ingevoerde waarnemingen op "foto toevoegen" om de waarneming compleet te maken. Ik dacht dat dit de gangbare methode was?
Ik kan natuurlijk ook op die link klikken en "openen in een nieuw tabblad", of venster, dan naar de nieuwe tab/venster en na gedane zaken weer terug. Dan zal ik een groter scherm hebben. Maar ook dan loop je op een klein scherm kans te moeten scrollen (zelfde indeling toch?) en ik ga er vanuit dat de meeste mensen gewoon op de link klikken en dus de popup zullen krijgen.
Heb hierboven nog een alternatieve indeling toegevoegd.
Allemaal lekker belangrijk wellicht, maar het viel me voor de zoveelste keer op dat ik "onnodig" zat te scrollen en dat irriteert dan een beetje, dus ik dacht laat ik het maar eens melden

P.S. Als je het vanwege mobiele toepassingen smal wilt houden (?) zou je ook kunnen overwegen om de tekst wat korter te houden en/of de laatst toegevoegde foto helemaal onderaan te zetten ofzo, maar in elk geval zo dat men op een klein scherm/dialoogboxje niet voor elke foto hoeft te op-en-neren...