Als je na het invoeren van de waarneming én het toevoegen van de foto direct een berichtje op het forum kan posten (met copy-paste) dan hoef je alle gegevens niet opnieuw in te voeren (of je hele lijst met waarnemingen door te gaan om de onzekerheden op het forum te posten).
Hisko, dit zie ik toch duidelijk staan
Ja, ik snap Alrik en snap ook zijn vraag. En het lijkt bij Hisko niet goed over te komen.
Bij het invoerscherm vul je gegevens in van bijv locatie. Vaak volgen daarna nog andere waarnemingen langs een route die je hebt gelopen dus allemaal vlak bij elkaar.
Dan is het handig als je in het invoerscherm blijft, want anders moet je elke keer opnieuw de locatie zoeken en evt andere gegevens invoeren. (Zoals kleed/gedrag als je die had vastgezet).
Alrik vraagt om in het foto-uploadscherm dat je behalve de mogelijkheid om nog een foto in te voeren, ook de mogelijkheid krijgt direct de standaard determineren op het forum tekst krijgt (of de link daar naartoe), zodat je niet uit het invoerscherm hoeft en het ook een handeling bespaard.
Alrik, als je er met Hisko niet uitkomt:
Ga in het invoerscherm met je muis naar "mijn waarnemingen" en wijs dat aan. De lijst klapt dan uit.
Klik dan met de rechter muisknop op "mijn waarnemingen". Je krijgt dan (bij mij bovenaan) de optie "Link openen in nieuw tabblad".
Klik daarop. Dan behoud je je invoerscherm en heb je op het andere tabblad "mijn waarnemingen" om dan via de waarneming naar determineren via het forum te gaan.
Misschien wist je dit al, maar zo niet, misschien is dat voor jezelf wat praktischer.