Groene hosting?

Gestart door wouterbosgra, januari 01, 2009, 22:38:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

wouterbosgra

Hoi,

Ok, maar eens de knuppel in het hoenderhok gooien! Zou het niet een leuk idee zijn om waarneming.nl bij een groene hostingpartner onder te brengen? We zijn hier toch allemaal met natuur bezig, en het zou wn dan ook sieren als ze (iig qua hosting) daar ook aan meedoen :)

Andre321

Tja, ik denk dat de huidige hosting erg goed voldoet (prijs, prestatie, uptime) en ik denk, voorzover ik er kijk op heb, het eerder voor de hand ligt dat wrn.nl zelf gaat hosten...

CiteerHosting

De Stichting Natuurinformatie beschikt over een netwerk van internetservers. Door gebruik te maken van FreeBSD als bestuurssysteem, en de plaatsing in een datacentrum van Google, is het mogelijk om goedkope en betrouwbare hosting voor natuurorganisaties aan te bieden. Momenteel zijn ongeveer 20 websites op onze servers geplaatst. Voorbeelden hiervan zijn SBNL, de Faunabescherming, de Vogelwerkgroep Alphen aan de Rijn en de JNM.

Ook uw organisatie kan gebruik maken van onze servers. Voor 15 euro per jaar krijgen kleine verenigingen als vogelwerkgroepen of KNNV-afdelingen de beschikking over een eigen domeinnaam, webmail, een onbeperkt aantal forward-emailadressen, en ruimte voor een website. Voor grotere organisaties rekenen wij een aangepast tarief.

Gebruikers van onze computers krijgen toegang tot een beheersmodule waar zij zelf emailadressen kunnen aanmaken. Omdat wij gebruik maken van de combinatie FreeBSD-Apache-PHP is het niet mogelijk om .ASP-bestanden op onze server te plaatsen. Het aanmaken van een Mysql of PostSQL-database is op aanvraag mogelijk.