hij is er weer als de kippen bij de Grijze wouw... en logisch natuurlijk
Concurrentie gaat 5 weken op vakantie dit jaar Dan kun je er om vragen
Maar een vogelvakantie werkt niet echt mee met het halen van het record, dan telt elke soort
Iets voor de DB om in te investeren en eventueel door te rekenen in abonnementskosten?www.climateneutralgroup.com
Citaat van: Certhia op april 13, 2012, 09:59:43 amIets voor de DB om in te investeren en eventueel door te rekenen in abonnementskosten?www.climateneutralgroup.comDat zou een heel fraai gebaar zijn, maar ongetwijfeld ook veel weerstand geven.
Citaat van: Norman op april 13, 2012, 12:39:29 pmCitaat van: Certhia op april 13, 2012, 09:59:43 amIets voor de DB om in te investeren en eventueel door te rekenen in abonnementskosten?www.climateneutralgroup.comDat zou een heel fraai gebaar zijn, maar ongetwijfeld ook veel weerstand geven.De betrouwbaarheid van zulke CO2 composerende organisaties is vaak nog erg dicutabel...
Ik ken een paar prominente twitchers zonder ***SPAM***.
@ Gert : maar dat zegt niets over of je een auto bestuurd ;-)
Ik denk wel dat er al meer gecarpoold wordt dan Norman wellicht beseft.
Citaat van: Vincent Hart op april 13, 2012, 19:50:11 pm Ik denk wel dat er al meer gecarpoold wordt dan Norman wellicht beseft.Ik weet dat er flink gecarpoold word, maar er zijn ook nog tal van lege stoelen.
Citaat van: falco op april 13, 2012, 13:08:20 pmIk ken een paar prominente twitchers zonder ***SPAM***. Ik ken er ook een die onlangs eindelijk (na 39 jaar) zijn ***SPAM*** heeft gehaald. Tot vreugde van z'n vrienden. Nu zit zit ie vast op een boot bij South Georgia... daar komt ie niet zover met dat ***SPAM***...
Alwin staat vandaag 07-05-2012 op 271 soorten.Waarvan 23 zeer zeldzaam.http://waarneming.nl/lijst_v3.php?user=1571&g=1&local_list=0&local_list=1&fam=0&jaar=2012&maand=0&prov=0&rar=4&s%5B%5D=S&exo=0&esc=0&cdna=0&sorteer=datum_2&f=0&sound=0 Zijn concurrent Pieter Doorn staat op 280 soorten
Alwin record staat op 337 soorten in 2008Op 7-05-2008 stond hij op 256 soorten en 13 zeer zeldzaam. Dus goed op weg om zijn record te verbreken en misschien het record
Citaat van: August op mei 07, 2012, 19:32:31 pmAlwin record staat op 337 soorten in 2008Op 7-05-2008 stond hij op 256 soorten en 13 zeer zeldzaam. Dus goed op weg om zijn record te verbreken en misschien het recordDie vergelijking gaat natuurlijk niet (persé) op. Misschien hebben Alwin en Pieter in januari en februari dit jaar gewoon veel meer wintergasten dan Alwin er in 2008 had.Het verschil in 'zeldzaamheden' is wel opvallend. Overigens is Pieter net zo hard op weg om Alwin's record en/of het record van Jan Wierda te breken...