Hoofdmenu

Alwins jaarlijst

Gestart door martinharskamp, december 31, 2008, 17:02:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

martinharskamp

Alwin heeft de Grote Franjepoot ook alweer binnen! Goed bezig!

Rick van der Weijde

Dat doet ie toch netjes...
de 177km (volgens Google Maps 2u 2min) afleggen in minder dan 1 u 34 min...
Rick van der Weijde
Corotauria Nature Photography

GertJ

Citaat van: martinharskamp op mei 14, 2012, 20:17:13 PM
Alwin heeft de Grote Franjepoot ook alweer binnen! Goed bezig!
Was even vergeten dat Alwin in Amsterdam woont
Haha, de routeplanner van google zegt dat er 2 uur en 8 minuten reizen tussen zit:
Dan heeft ie op dat traject toch een half uurtje ingelopen!

Groet Gert Jager

redmar_woudstra

Ik kan uit ervaring zeggen dat in de polder het gaspedaal eenvoudig wat verder in kan. Of dat wenselijk is, laat ik aan de politie over. Zijn dit de zegeningen van 130?
groet,
Redmar

joostheeremans

Een big year met een rijontzegging is ook een uitdaging  ;)
MvG Joost Heeremans



- Do geese see god ?-

GijsB

Daarom nooit meer dan 49 km/uur te hard rijden :duim:
Gijs

Vincent Hart

Citaat van: frankw op mei 14, 2012, 19:08:42 PM
Ik wist dat Pieter op vakantie ging, maar in mei? Niet zo handig.  8)
Pieter vertelde dat hij helemaal niet persee van plan was te gaan jaarlijsten, maar toen het eenmaal zo lekker ging er wat serieuzer mee bezig ging. Vakantie was allang geboekt. Hij leek er niet erg tegen op te zien ;) Overigens is de huidige recordhouder Jan Wierda (zoals ik al eerder meldde) tijdens zijn recordjaar ook gewoon een paar weken op vakantie geweest.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

frankw

Ik weet het, Vincent. ;)

Maarten Sluijter

Citaat van: Vincent Hart op mei 14, 2012, 20:46:51 PM
Citaat van: frankw op mei 14, 2012, 19:08:42 PM
Ik wist dat Pieter op vakantie ging, maar in mei? Niet zo handig.  8)
Pieter vertelde dat hij helemaal niet persee van plan was te gaan jaarlijsten, maar toen het eenmaal zo lekker ging er wat serieuzer mee bezig ging. Vakantie was allang geboekt. Hij leek er niet erg tegen op te zien ;) Overigens is de huidige recordhouder Jan Wierda (zoals ik al eerder meldde) tijdens zijn recordjaar ook gewoon een paar weken op vakantie geweest.

Maar dat zal niet in de 3e week van mei geweest zijn..?
.

Tim de Boer

Citaat van: Rick van der Weijde op mei 14, 2012, 20:21:57 PM
Dat doet ie toch netjes...
de 177km (volgens Google Maps 2u 2min) afleggen in minder dan 1 u 34 min...

Mijn Google maps zei ook 2.03 maar mijn navigatie 1.47 en zonder hard te rijden was ik er in 1.40 dus het zegt allemaal weinig...
Jong? Natuur? De NJN natuurlijk! http://www.njn.nl

Folkert Jan

Citaat van: Tim de Boer op mei 15, 2012, 09:08:38 AM
Citaat van: Rick van der Weijde op mei 14, 2012, 20:21:57 PM
Dat doet ie toch netjes...
de 177km (volgens Google Maps 2u 2min) afleggen in minder dan 1 u 34 min...

Mijn Google maps zei ook 2.03 maar mijn navigatie 1.47 en zonder hard te rijden was ik er in 1.40 dus het zegt allemaal weinig...

Maps houd iig rekening met verkeer
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Sander Haak

Groet, Sander Haak (Woerden)

frankw


dupont

Ik heb van lange-afstands-goeroe Max Berlijn begrepen dat het inlopen van tijd op je Tomtom nog wel een redelijke prestatie is. Uit eigen ervaring weet ik dat je van google-tijden gemakkelijk veel tijd afsnoept zonder in overtreding te zijn.
Met vriendelijke groeten,

David Uit de Weerd

Marcel van kammen

Op het stuk Amsterdam-Leeuwarden rij je max. 20 minuten van je Tomtom af (als je het een beetje fatsoenlijk houdt met max. 49 km) te hard. Google tijden haal je er met gemak 3 kwartier af. :-)

redmar_woudstra

Even denken: Amsterdam - Drachten (zonder files met flink doorrijden): 70-75 minuten. Drachten - Ezumakeeg met gunstig verkeer: 20-25 minuten.
groet,
Redmar

Gert Ottens

Citaat van: Marcel van kammen op mei 15, 2012, 20:18:43 PM
Op het stuk Amsterdam-Leeuwarden rij je max. 20 minuten van je Tomtom af (als je het een beetje fatsoenlijk houdt met max. 49 km) te hard. Google tijden haal je er met gemak 3 kwartier af. :-)


Beetje fatsoenlijk houden, en toch max. 49 km per uur te hard rijden? Dat lijkt me een contradictio in terminis. Iets met (verschuivende) normen en waarden...

Marcel van kammen

@Gert: Kan prima hoor op de afsluitdijk als het rustig is.
Ik bedoel natuurlijk niet binnen de bebouwde kom enzo...maar op de snelweg mag het wat mij betreft net als bij de duiters: gas dr op :-D

BramtK

Ja, en als mensen straatraces willen houden, hun afval dumpen of de hond loslaten in een natuurgebied, waarom niet!? Het gaat er toch om wat jij belangrijk vindt.  :duim:   ;)
Groeten,

Bram ter Keurs

Marcel van kammen

Ach...als het bij de duitsers kan,moet het hier ook kunnen  O0
Straatraces rijden mensen vaak met zn 2-en naast elkaar,dus 1 tegen het verkeer in...das gevaarlijk!
In sommige natuurgebieden mogen honden al los lopen (wat ik juist weer niet goed vindt)
Afval dumpen vindt ik best,zo lang ze het in een container dumpen  ;)


Maar heeft Alwin vandaag alweer wat nieuws gescoord?  :angel:

Folkert Jan

Hij was naar de noordse nachtegaal van Schier, maar die werkte niet mee
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

BramtK

Citaat van: Marcel van kammen op mei 16, 2012, 12:28:31 PM
Straatraces rijden mensen vaak met zn 2-en naast elkaar,dus 1 tegen het verkeer in...das gevaarlijk!

;)  ;)
Groeten,

Bram ter Keurs

HJDT

Tjonge, jonge, het begint hier steeds meer op een "wat heeft Alwin vandaag gedaan" topic te lijken. Hebben jullie niks beters te doen dan alleen maar kijken wat anderen elke dag doen?
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Rob Halff

Citaat van: HJDT op mei 16, 2012, 19:38:39 PM
Tjonge, jonge, het begint hier steeds meer op een "wat heeft Alwin vandaag gedaan" topic te lijken. Hebben jullie niks beters te doen dan alleen maar kijken wat anderen elke dag doen?

;D

lennartv

Citaat van: HJDT op mei 16, 2012, 19:38:39 PM
Tjonge, jonge, het begint hier steeds meer op een "wat heeft Alwin vandaag gedaan" topic te lijken. Hebben jullie niks beters te doen dan alleen maar kijken wat anderen elke dag doen?


Tja, wellicht kun je die vraag ook stellen aan mensen met een Facebook en/of Twitteraccount ;)
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

BramtK

Ja zeg, wat heeft zo'n jaarrrecord voor zin als er niemand meeleeft!? Nou, he!?  ;)
Groeten,

Bram ter Keurs

dupont

Citaat van: lennartv op mei 16, 2012, 22:55:37 PM
Citaat van: HJDT op mei 16, 2012, 19:38:39 PM
Tjonge, jonge, het begint hier steeds meer op een "wat heeft Alwin vandaag gedaan" topic te lijken. Hebben jullie niks beters te doen dan alleen maar kijken wat anderen elke dag doen?


Tja, wellicht kun je die vraag ook stellen aan mensen met een Facebook en/of Twitteraccount ;)


Precies de reden waarom ik niet meedoe aan die onzin. En die gasten maar cashen.  :rolleye:
Met vriendelijke groeten,

David Uit de Weerd

Vincent Hart

Citaat van: dupont op mei 17, 2012, 09:51:59 AMEn die gasten maar cashen.  :rolleye:
Beetje Ra-boter op je hoofd?  >:D
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

August

August van Rijn

Tukkerbird

Citaat van: HJDT op mei 16, 2012, 19:38:39 PM
Tjonge, jonge, het begint hier steeds meer op een "wat heeft Alwin vandaag gedaan" topic te lijken. Hebben jullie niks beters te doen dan alleen maar kijken wat anderen elke dag doen?

Ik denk maar één ding''waar haalt die man zijn tijd vandaan'' dure hobby zo ;D
Wordt er niet meer gewerkt tegewoordig ;)