Ook Miridae

Gestart door hedy2411, december 04, 2008, 21:47:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

hedy2411

Is deze ook van de Miridae?

hedy2411

Dezelfde.

Arp

Denk dat je beter tussen de Nabidae kunt zoeken, wellicht zelfs genus Nabis - zijn er niet heel veel, dus misschien kun je nog een suggestie wagen voordat Berend langskomt ^_^  
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

thijsdegraaf

#3
Nabis ferus ???  ;) Hoeveel foto's heb je nog Hedy?  :D
Groeten, Thijs

harry60

Thijs waarom denk je dat ik haar verwezen en uitgelegd heb hoe het hier er aan toe gaat.
Niet te min dat ik het graag voor haar de fotos plaats.
En de fotos zijn erg mooi, lijkt wel of ze met de dag beter worden :)
En heb ook al een aantal gezien die ze denk ik graag op http://www.koleopterologie.de/heteroptera/ zouden willen hebben om hun database aan te vullen. <---- stille hint voor hedy.

Volgens mij heeft ze genoeg fotos om ons de hele winter te vermaken.  :whistle:

Gr harry
M.Vr.Gr. Harry de Koning

Berend Aukema

Nabis ferus of N. pseudoferus

hedy2411

Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor de moeite die jullie doen om mij te helpen bij het determineren van de wantsen. Dankzij Harry60 ben ik hier terechtgekomen, nadat hij mij bijna een jaar lang heeft bijgestaan met raad en daad. Ik heb inderdaad nog meer foto's, ook van 2007 maar ik kan ze niet allemaal benoemen. Daar gaat nu hopelijk verandering in komen! Misschien gaan nu wel steeds dezelfde langs komen, omdat ze veel op elkaar lijken. Ik vind het ook heel leuk, dat ik de waarnemingen nog met terugwerkende kracht kan invoeren, omdat ik dit jaar veel van de insecten van vorig jaar niet heb gezien.  Ik hoop dat jullie net zo enthousiast blijven als ik, ik vind het top, dat jullie ook zo snel reageren!
Groetjes, Hedy

thijsdegraaf

Je hebt de juiste tijd uitgekozen Hedy. 's Winters is het altijd wat rustig hier.
Goed advies Harry  :duim:

Groet, Thijs