Sluipwesp?

Gestart door Goyatlah, mei 09, 2006, 00:16:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

Goyatlah

Klinkt logies en verklaart waarom libellen 10 achterlijfssegmenten hebben en kevers blijkbaar 6. Bedankt voor je toelichting.
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Th.Heijerman

Heb Jacomijn Prinsen gevraagd: A.viaticus, inderdaad te herkennen op basis van  het zwart-rood patroon van het abdomen ...

Stippen

CiteerHeb Jacomijn Prinsen gevraagd: A.viaticus, inderdaad te herkennen op basis van  het zwart-rood patroon van het abdomen ...
Dat is Goyatlah's wesp he?
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Th.Heijerman

Ja, op die van jouw nog geen reactie ... komt vast nog wel. Dat was misschien dan wel een gewone wegwesp, maar niet de gewone wegwesp ... sorry, kan het niet laten ...

Stippen

#34
Nee wetenschappelijk, das pas makkelijk: Neomysia?, Thea?, Henosepilachna? Synharmonia? , Micraspis?
Worden al jaren niet meer gebruikt, maar ik moet ze wel herkennen anders kan ik Fürsch niet lezen!

Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Th.Heijerman

Heb nooit gezegd dat dat makkelijker was...wel leuker, en iig beter ...

Goyatlah

OK, zal hem invoeren Als Anoplius viaticus - Gewone wegwesp.

Iedereen bedankt
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Th.Heijerman

Kees, jouw spinnendoders zijn niet van een plaatje te doen en zelfs onder de binoc al lastig genoeg. Aldus Jacomijn Prinsen, de grootste spinnendoder ...

Theodoor

Stippen

Ok, bdankt voor de moeite Theodaoor, en , ik had nooit gedacht dit nog eens te zeggen: Ook hartelijk dank en de groeten aan JP
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl