Vogelen in Irak

Gestart door Rogier, januari 08, 2005, 14:39:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Een gestationeerde soldaat van de VS in Irak die naast zijn gewone werkzaamheden ook ondertussen nog vogelt:
http://birdingbabylon.blogspot.com/
Groeten,
Rogier Verbeek

thijs

Humor, vogelen tijdens de oorlog. Ik dacht dat je op vakantie ging naar Irak ofzo. (daar ga ik namelijk nu een Topic over openen ;) )

Thijs
Thijs Udo
VWG Alkmaar

wimtegels

CiteerHumor, vogelen tijdens de oorlog. Ik dacht dat je op vakantie ging naar Irak ofzo. (daar ga ik namelijk nu een Topic over openen ;) )

Thijs
Is dat echt humor?

Ik vind oorlog geen humor. En ik vind het prachtig dat er zelfs in die situatie nog mensen zijn die aan de natuur denken!!

Deze opmerking is niet bedoeld als een aanval op jou Thijs. Ik vrees alleen dat we veel te weinig stil staan bij de gevolgen van onze oorlogen voor de natuur. Ik vind het ontwapenend als mensen onder deze omstandigheden nog een beetje tijd vinden voor de natuur.

Ontwapenend....

Met vriendelijke groet,

Wim Tegels

Gerard Troost

Tof als je zo probeerd er nog wat van te maken! Enne leuke waarnemingen:
CiteerMacQueen's Bustard - Chlamydotis macqueenii – One bird seen from a helicopter while flying from Balad to FOB Endurance over desert scrub. Distinctive black and white wing pattern. Traditionally hunted by the Arabs using trained falcons. The Macqueen's Bustard was formerly considered a subspecies of the Houbara Bustard.[JTT]
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen