Klein wantsje

Gestart door Gert Veurink, november 15, 2008, 19:54:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gert Veurink

Nog geen halve cm. Ik vind m niet in mijn 'Wanzen und Zikaden'  en verder ontbreekt het mij aan literatuur (wordt het niet eens tijd voor een KNNV-Wantsen-Veldgids of EIS-Wantsen-atlas?)

groet!
Gert Veurink

Goyatlah

Ben niet zeker maar doet me denken aan Deraeocoris flavolinea, maar zijn die er op het moment wel?
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Gert Veurink

CiteerBen niet zeker maar doet me denken aan Deraeocoris flavolinea, maar zijn die er op het moment wel?
Vergeten te melden, ik had m vandaag op licht.
groet!
Gert Veurink

Gert Veurink

no offense Dolf, maar ik twijfel...
als ik naar andere foto's kijk vind ik de vlekken op Deraeocoris flavolinea wat duidelijker geel. Bij "de mijne" vind ik de vleugels ook wat groeniger...

Niemand?
groet!
Gert Veurink

thijsdegraaf

Ik heb ook het idee, dat een ander is. Maar ik kan niets beters vinden. Die glans maakt het extra moeilijk.
Ik denk, dat je op Berend moet wachten.

Groet, Thijs

roelandlibeer

Ik zet in op een Orthops sp. (zo zonder boek te raadplegen)

Gert Veurink

CiteerIk zet in op een Orthops sp. (zo zonder boek te raadplegen)
Lijkt ook wel, maar denk ik eerlijk gezegd ook niet...

Berend.... HELP!  ;)  
groet!
Gert Veurink

thijsdegraaf

Goyatlah

Citeerno offense Dolf, maar ik twijfel...
als ik naar andere foto's kijk vind ik de vlekken op Deraeocoris flavolinea wat duidelijker geel. Bij "de mijne" vind ik de vleugels ook wat groeniger...

Niemand?
Ik heb geloof ik 3 maal gezegd dat ik ook niet zeker ben...
Maar ben benieuwd...
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

GerardL

Hallo forumlezers,

Ik speel wel niet mee, maar is Pinalitus cervinus ook niet een optie?

Grtzzzz

Gerard

Gert Veurink

CiteerHallo forumlezers,

Ik speel wel niet mee, maar is Pinalitus cervinus ook niet een optie?

Grtzzzz

Gerard
vind ik met fotovergelijking een heel sterk voorstel! Even Berend afwachten, maar hier heb ik wel een goed gevoel bij
groet!
Gert Veurink

roelandlibeer

Lijkt mij idd. Pinalitus cervinus. Mijn eerste poging was dus helemaal niet goed want ik had P. cervinus zelf nog deze zomer. Vergeten komt met de leeftijd zeker?

Berend Aukema

Gert Veurink

CiteerPinalitus cervinus
dank voor bevestiging Berend
groet!
Gert Veurink