Hoofdmenu

Gordon Ramsay

Gestart door Lasse de Vries, oktober 28, 2008, 18:27:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lasse de Vries

Eey allemaal

Zijn er hier nog meer vegetariers?
Vandaag in de nieuwe Veronica Magazine interview met Gordon Ramsay.
Zegt ie: ''vegetariers stinken, ze ruiken naar knoflook en zien eruit of ze net uit rehab komen.
Als z'n eigen kinderen vegetarier worden schopt ie ze het huis uit.
Vegetariers vind ik afschuwelijk.
Vegetariers zijn geen leuke mensen.
Ze zijn saai, stinken naar knoflook en hebben weinig te melden.
Ik heb nog nooit een leuke, sprankelende vegetarier ontmoet, jij wel?''

Lasse
:censored: voor die Ramsay
Graag jullie mening hierover!
:gun:

vuurvlinder

Veronica Magazine lijkt mij niet echt een betrouwbare bron.  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Tukkerbird

#2
Geen idee,is me nooit opgevallen :) Mijn hoofdmaaltijd bestaat uit vlees :grin:  
Ik zal nooit een vegetatier worden,ik heb wel respect voor de mensen die het wel zijn  :duim:

Lasse de Vries


Kasper S

Ik bekijk het zo: Je kan die dode dieren maar beter op eten, anders is het helemaal zielig. Want dan zijn ze voor niks gestorven. Als je er tegen gaat ''staken'' van: Ik vind het zielig dat ze vermoord worden ik eet het niet. Is het misschien nog zieliger want is hij voor niks gestorven.  ;)  
Groet,
Kasper Sommer

Willemstad | Curaçao

Pim

Ik wil niet persé priester zijn van de vegetarische kerk, maar je reactie vind ik matig.

Dan kun je ook stellen dat je beter bont kunt dragen want het is anders zielig dat die duizenden neergeknuppelde Canadese zeehonden voor niks zijn gestorven.

En zo kun je ook nog wel wat te simplistische vergelijkingen met mensen maken, maar dat zal ik achterwege laten.
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Kasper S

Nee, das niet waar. 1: Bont is lelijk. 2: bont word in kleinere maten geproduceerd dan vlees ;)
Groet,
Kasper Sommer

Willemstad | Curaçao

Leon Olsthoorn

Ach, zoals jij bont lelijk vindt, vind ik vlees vies. Ik hoef het niet, maar daar heeft verder niemand last van. Alleen heeft de slager een slechte klant aan me, maar dat is weer in het voordeel van de groenteboer. En dat vegetariërs stinken of er slecht uitzien? Dat zijn volgens mij vooral vooroordelen, of misschien kent die Gordon alleen vegetariërs die erg  ongezond eten. Maar vegetarisch of veganistisch eten kan heel goed zonder ziek te worden, al gauw weet je niet eens meer anders.

Maar om hier nou aanstoot aan te nemen? Het kan me eerlijk gezegd niks schelen wat die man ervan denkt.

En Kasper: als de vraag naar vlees daalt worden er natuurlijk op termijn gewoon minder kalveren en biggen geboren.
Jag gillar blommor, jag gillar träd, jag gillar naturen som den är!

frankw

Idd lekker belangrijk wat Gordon Ramsay érgens van vindt..


En ik zie zie er ook niet uit, stink en eet toch een heleboel vlees  :grin:  ;)






ohnee ik eet alleen vlees  B)  

Kasper S

CiteerEn Kasper: als de vraag naar vlees daalt worden er natuurlijk op termijn gewoon minder kalveren en biggen geboren.
Goed, maar hoeveel op de 100 mensen is vegetarisch..? Veel invloed heeft het niet. Als de rede is dat je het vies vind is anders ;)
Groet,
Kasper Sommer

Willemstad | Curaçao

Iolaire

Ik mag Ramsay wel. Hij is lekker direct en zegt wat ie denkt. Zouden meer mensen moeten doen. Dat hij een ogenschijnlijk overdreven vooroordeel heeft over vegetariërs is totaal niet interessant. Ook zijn biografie niet, trouwens. Die was niet om door te komen, zo slecht.
Feit blijft dat het iemand is die overal en altijd zijn bek opentrekt. En dan wil er natuurlijk wel eens iets onzinnigs (of iig iets minder subtiels) uitkomen.
Met vriendelijke groeten,

Willem Boomkens

Thijs Fijen

Een zin/gedachte die altijd in me op komt als het over vegetariërs gaat: Waarom de evolutie van de mensen helemaal omgooien. Mensen hebben altijd, zolang ze al bestaan, vlees gegeten, gejaagd en in mindere mate vee gehouden (kudde wilde Antilopes oid kun je geen vee noemen). Waarom zou het nu ineens niet meer kunnen?
Thijs Fijen

Jeroen Nagtegaal

Slecht voor het milieu, 1 Kg rund geeft net zoveel Co2 als 50km autorijden,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

teunvankessel

CiteerSlecht voor het milieu, 1 Kg rund geeft net zoveel Co2 als 50km autorijden,
Dood moeten ze dus!

Toch wel lekker zo'n 'schnitzel mit pommes'
Groet Teun
Jizz-birder



Hoaxbirders

Kasper S

Citeer
CiteerSlecht voor het milieu, 1 Kg rund geeft net zoveel Co2 als 50km autorijden,
Dood moeten ze dus!

Toch wel lekker zo'n 'schnitzel mit pommes'
:duim:  
Groet,
Kasper Sommer

Willemstad | Curaçao

Lasse de Vries

Citeer
Citeer
CiteerSlecht voor het milieu, 1 Kg rund geeft net zoveel Co2 als 50km autorijden,
Dood moeten ze dus!

Toch wel lekker zo'n 'schnitzel mit pommes'
:duim:
Oke, koeien zijn misschien slecht voor het milieu, maar wie fokt ze?
Wie maakt al die boi-industrie stallen waar ze met honderden op elkaar gepakt staan?
De mens, toch?

Lasse

Maico Weites

#16
Soja is ook niet echt goed..
En dat van Gordon Ramsay vond ik eigelijk wel grappig, is allemaal niet zo serieus bedoeld. :D  
Maico
Waarnemingen en foto's:
Nederland: https://waarneming.nl/users/15919/
Rest v/d wereld: https://observation.org/users/15919/

frankw

Volgens de PVDD is het zo als wij met zn allen 1 dag geen vlees eten het milieu zo wordt ontzien dat we in 1 keer de milieu doelstellingen hebben gehaald.. :blink:
Tja..  :angel:  

Nietspitten

CiteerSlecht voor het milieu, 1 Kg rund geeft net zoveel Co2 als 50km autorijden,
Dan is 1 kg kalf mogelijk goed voor een enkele reis, 25 km.
groeten, Gerrit

Tukkerbird

CiteerVolgens de PVDD is het zo als wij met zn allen 1 dag geen vlees eten het milieu zo wordt ontzien dat we in 1 keer de milieu doelstellingen hebben gehaald.. :blink:
Tja..  :angel:
Eén dag zonder vlees :o dan laat ik liever een week de auto staan voor een beter milieu.
Vlees is gewoon het lekkerste wat er is,ik zou echt niet zonder kunnen.

Jeroen Nagtegaal

Een ander optie voor de Vleeseters, Kip, het minst milieubelastende stukje vlees,
Ben zelf geen Vegetarier, maar eet ook zeker niet elke dag vlees, Mogen van mij meer mensen doen,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Lasse de Vries

Citeer
CiteerVolgens de PVDD is het zo als wij met zn allen 1 dag geen vlees eten het milieu zo wordt ontzien dat we in 1 keer de milieu doelstellingen hebben gehaald.. :blink:
Tja..  :angel:
Eén dag zonder vlees :o dan laat ik liever een week de auto staan voor een beter milieu.
Vlees is gewoon het lekkerste wat er is,ik zou echt niet zonder kunnen.
Dat zeggen veel mensen tegen me.
Ik vind dat altijd zo dom klinken....
Net alsof je doodgaat als je het 1 dag niet eet!?

Lasse

g.j. keizer

#22
Lasse,
Wat vind je dan van deze poster ?
Zwamgroet,
Gerrit J. Keizer
www.soortenbank.nl
Paddenstoelen

gjcaspers

CiteerEen ander optie voor de Vleeseters, Kip, het minst milieubelastende stukje vlees,
Het minst milieubelastend, dat geldt alleen voor "plofkuikens", die in zes weken van niets naar twee kilo gaan. Maar dat is niet bepaald het meest diervriendelijke stukje vlees.
Groet,
Gert-Jan Caspers

Jeroen Nagtegaal

Dioervriendlijk is het allerminst. Iedereen zou gewoon achter het huis, een varken, wat kippen en een koe moeten hebben die hun afval recyclen. Geen bioindustrie, en minder groenafval.

[size=8]Alleen jammer dat het op een Balkon wat lastig wordt [/size]
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

vuurvlinder

CiteerIedereen zou gewoon achter het huis, een varken, wat kippen en een koe moeten hebben die hun afval recyclen.
Dat vinden de buren vast een heel leuk idee. :D  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Jeroen Nagtegaal

Als iedereen het doet, heb jij dezelfde overlast van de buurman, als de buurman van jou.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

frankw

Fijne beredenering.. :wacko:

Zet iedereen de muziek loei hard dan heeft ook niemand er last van  :blink:  

Jeroen Nagtegaal

Zeg toc ook niet dat niemand er last van heeft, maar iedereen heeft er last van en raakt er dus aan gewend...

Alleen erg jammer dat het zo lang niet altijd werkt...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

patrick van der velde

#29
Respect voor iedereen.. of je nou vlees eet of niet, qua persoon zul je er niet minder om zijn.

Alleen erg jammer dat het respect niet altijd vanzelfsprekend en anderzeids ook aanwezig is.

Vraag me alleen af waarom we wel koe-paard-kip-konijn enz enz eten en geen kraai-vos-hond-kat of iets dergelijks. Het is allemaal eetbaar. En als het oorlog is en mensen hebben honger, dan kun je alles ineens eten.

Morgen op jacht. Toch die vos-kat of kraai maar mee naar huis nemen en eens lekker opbakken.

waidsmannsheil