Het gebied "Wintelre e.o." suggereert Wintelre te omvatten en meer. Echter grote delen van Wintelre vallen buiten dit gebied, terwijl er minimaal of geen "omstreken" van buiten Wintelre in dit gebied vallen. Hoe kan het geregeld worden dat minimaal alle delen van Wintelre binnen het gebied "Wintelre e.o." komen te vallen?
Zou je kunnen proberen om de goede grenzen van Wintelre in te tekenen als eigen gebied op deze site en die hier door te geven? Zie de beginpost.
Zou ik graag doen, maar ik kan blijkbaar geen polygon maken groter van 5 km2
OK, zou je dan kunnen aangeven tot waar de grenzen zouden moeten lopen? Via bv straatnamen of tot de grenzen van een natuurgebied o.i.d.
Door uw verzoek om met meer detail te komen, heb ik als gevolg, iets verder gespit in de gebieden rond Wintelre.
Conclusie van mijn is nu dat er v.w.b. de aanpassingen in gebiedsgrootte er maar weinig aanpassingen nodig zijn.
Het betreft, voor zover ik het nu zie, alleen het deelgebied "Oostelbeers - Oostelbeerse heide" aan de zuidkant welk grenst aan de wegen Oostelbeersedijk en Rouwven op grond gebied Wintelre.
Dit is, voor zover ik weet, geen deel van de Oostelbeerse heide en zou derhalve aan het gebied "Wintelre e.o." dienen te worden toegevoegd.
Grootste reden waarom ik steeds op het verkeerde been gezet wordt is dat het grote natuurgebied "Vessem - Buikheide" met daarin de gebieden "Vessem - Groot meer" en "Vessem - Klein meer" welke beiden volledig op grondgebied van Wintelre liggen. Alsook een zeer groot gedeelte van gebied "Vessem - Buikheide" zelf op Wintelrees grond gebied.
Met aanpassingen in de naamgeving zou dit probleem simpelweg verder opgelost kunnen worden.