Spam en virussen

Gestart door vuurvlinder, oktober 01, 2008, 23:54:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

vuurvlinder

Ik vroeg mij iets af. Ik had een abonnement bij Planet en Planet is nu overgenomen door KPN. Sinds het om batterijen van de startpagina e.d. heb ik nog nooit zoveel spam en virussen binnen gekregen, terwijl mijn spamfilter gewoon aanstaat. Gelukkig plukt Norton ze er keurig uit. Ik ben er inmiddels aardig spuugzat van dat ik dagelijks gemiddeld 4 spammailtjes met een virus binnen krijg en KPN niet bereikbaar is voor deze klachten. Hetzelfde geld voor de teller op mijn website, ook die doet het al maanden niet meer. Zijn er meer mensen met deze negatieve KPN/Planet ervaringen?

Edit: De helpdesk is een beetje aangepast en ik ben er inmiddels achter dat de teller het nooit meer gaat doen. :angry: Als ik een teller wil, moet ik er een nieuwe opzetten! :blink: En die begint uiteraard weer op 1.  :rolleyes:  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

marcel123

Mijn provider is ook overgenomen door KPN en heet nu Telfort. Ik gebruik echter de mailfunctie van hen niet en neem aan dat ik dan ook niks aan die spamfilters heb...

hiskodevries

altijd slim om een niet provider afhankelijke email leverancier te nemen.
b.v. gmail
goede spamfiltering
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

vuurvlinder

Citeeraltijd slim om een niet provider afhankelijke email leverancier te nemen.
b.v. gmail
goede spamfiltering
Nou, ik heb ook een mailaccount bij AOL. Die mailbox zit iedere keer stampvol met spam. :blink:  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.