Hoofdmenu

Hippe vogels

Gestart door marijn, september 26, 2008, 21:33:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wouter

Erg leuk om te lezen! Ik herken me erg goed in jullie, ben zelf 19 en ook wel redelijk fanatiek aan het vogels kijken. Voorderest ben ik ook een normaal persoon die studeert en ook een 'sociaal' leven leidt (dus geen geitenwollensokken-drager :P ) Gelukkig zijn er meer van dit soort mensen:) Het blijft namelijk een zeldzame hobby.

Wouter

RWester

zo zeldzaam is de hobby volgens mij niet.

Het is veel zeldzamer dat de mensen er achter uitgelicht worden.

En als ze echt hip waren hadden ze wel de juiste onderbroek aan voor de foto. Dit merk kan echt niet ...
Met vriendelijke groet,

Remco Wester


teunvankessel

Iedereen heeft Bjorn Borg, dan is het niet meer hip ;)  
Groet Teun
Jizz-birder



Hoaxbirders

Jaap Denee

Jongens, dat moet nu toch wel algemeen bekend zijn; als je écht hip wilt zijn dan moet je deze hebben: de Halff Boxershort (zie pag.2)
Jaap Denee

www.pbase.com/jaapdenee

Jos Welbedacht

Dat vind ik komisch!
Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

martinharskamp


Papavertje

Doe mij maar een stringetje... :whistle:  
Groetjes,

Nan

eline1234

O, o, o, Westkapelle is volgens mij echt één van de meest verkeerd geschreven plaatsnamen in vogelaarsland  ;)
Zo makkelijk, alles uit één stuk, met één hoofdletter... Wel n heel leuk artikel hoor!
Eline

TjeerdBurger

CiteerJongens, dat moet nu toch wel algemeen bekend zijn; als je écht hip wilt zijn dan moet je deze hebben: de Halff Boxershort (zie pag.2)
slecht ontwerp trouwens, deception tours zou daar eigenlijk op de bovenkant, op het elastiek, moeten staan. Niemand die ziet dat je die hippe Halff boxershort aan hebt, tenzij je na enige biertjes je broek laat zakken in 't café...

redmar_woudstra

Citeer
CiteerJongens, dat moet nu toch wel algemeen bekend zijn; als je écht hip wilt zijn dan moet je deze hebben: de Halff Boxershort (zie pag.2)
slecht ontwerp trouwens, deception tours zou daar eigenlijk op de bovenkant, op het elastiek, moeten staan. Niemand die ziet dat je die hippe Halff boxershort aan hebt, tenzij je na enige biertjes je broek laat zakken in 't café...
Of als je met je verrekijker naar de lucht tuurt met een broek op half 7...
groet,
Redmar