Hoofdmenu

Hippe vogels

Gestart door marijn, september 26, 2008, 21:33:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

marijn

Vandaag/morgen in Volkskrant magazine: 5 pagina's over hippe jonge vogelaars, de welbekende Hoaxbirders! Leuk bezig jongens.
Marijn Prins

martinharskamp

Ik ga hem morgen kopen, ik hoop niet dat het onder deze categorie valt:

Waarnemingen en andere sh*t die de moeite van het delen niet waard zijn. (citaat van hun site!)

Gert Veurink

leuk verhaal jongens! :duim:  
groet!
Gert Veurink



redmar_woudstra

Leuk verhaal en ik ben het er helemaal mee eens: af van het geitenwollensokken-imago! We zijn best hip  ;)  
groet,
Redmar

martinharskamp

Geen sh*t, leuk om te lezen.

Lasse de Vries

En dat er geen jonge vogelaars zijn, klopt helemaal niets van :P !
Haha :gap:
Ik ben nu 13, en er zijn er zoveel van 16 ofzo.

Lasse

hiskodevries

Absoluut een goede reclame.

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

GertJ

Zeker een leuk stuk en toffe reclame voor onze hobby!
Het artikel gaat over 3 hoaxbirders, de 4e is dan een hoax-hoaxbirder geworden?

Gert Jager
Groet Gert Jager

Gert Ottens

Inderdaad een aandoenlijk stukje. Al is het woord 'hip' naar mijn mening nou niet echt 'cool'...

Gert

Guus Peterse

Ach, misschien is 'cool' inmiddels al niet meer 'hip'. Het gaat soms snel met taal.
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

redmar_woudstra

CiteerAch, misschien is 'cool' inmiddels al niet meer 'hip'. Het gaat soms snel met taal.
Vette / strakke / wrede / vieze vogels tegenwoordig?  ;)  
groet,
Redmar

hiskodevries

pag 1
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

hiskodevries

pag 2
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

hiskodevries

voor de rest koop de volkskrant
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

DanielS

Citeervoor de rest koop de volkskrant
Haha!  :lol:  
Daniel

Jos Welbedacht

CiteerVette / strakke / wrede / vieze vogels tegenwoordig? 

Tegenwoordig zijn soorten als Bonte Zanger e.d. "Terror-soorten"!

Mooi stukje van één van de bekendere, actieve vogelaarsgroepen.

:duim:  


Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

TjeerdBurger

We zijn er natuurlijk zelf ook zeer content mee, maar leuk om al de positieve reacties te lezen. De Volkskrant heeft er 'n mooi stuk van gemaakt, een keer niet vol met cliches en vol met woorden als 'spotten' en 'vogelvrienden'. Let ook vooral op het stijlvolle lingerie van Teun.

CiteerHet artikel gaat over 3 hoaxbirders, de 4e is dan een hoax-hoaxbirder geworden?

De 4e Hoax-Birder

Jan Harteman

#17
Leuk artikel! Kunnen de andere pagina's ook niet worden ingescant? Ben niet het Volkskrant type...

Ik verwacht trouwens binnenkort ook het vervolg over Birding Bitches  ^_^

Theovanv

Leuk artikel, goed dat er ook gezien wordt dat idd niet alle vogelaars in de bestaande clichees in te delen zijn, zoals ook ik zelf niet. Eigenlijk zijn de meeste vogelaars die ik ken een stuk jonger, net als ik zelf.
Theo van Veenendaal

redmar_woudstra

CiteerWe zijn er natuurlijk zelf ook zeer content mee, maar leuk om al de positieve reacties te lezen. De Volkskrant heeft er 'n mooi stuk van gemaakt, een keer niet vol met cliches en vol met woorden als 'spotten' en 'vogelvrienden'. Let ook vooral op het stijlvolle lingerie van Teun.

CiteerHet artikel gaat over 3 hoaxbirders, de 4e is dan een hoax-hoaxbirder geworden?

De 4e Hoax-Birder
Waarom ben jij buiten het artikel gebleven?
groet,
Redmar

Papavertje

Yeah!
Eindelijk mensen van mijn eigen caliber die er zich ook niet voor schamen :duim:
Ik loop ook gewoon in m'n All-Stars, skinnyjeans en gestijlde haar door de bossen :D (Ben wel een "vrouw" he :P )

En nog ff over geen Gelkuif op het Vogelfestival, mijn vriend en ik waren daar ook, en hij heeft dus zeker wel veel gel in zijn haar: M'n vriend heeft een hanenkam :grin:  
Groetjes,

Nan

Tim de Boer

ik zie dit natuurlijk weer veel te laat, is het ergens online nog te vinden ofzo toevallig?
Jong? Natuur? De NJN natuurlijk! http://www.njn.nl

Sjouke Scholten

Met Vriendelijke Groeten,

Sjouke Scholten
Bakkeveen




Lasse de Vries

CiteerWe zijn best hip  ;)
Hey Redmar; ''best'' hip?
We zijn gewoon helemaal hip :grin:
Ik zie soms ook ouderen, van 50 of 60, en dan sta ik daar met m'n Puma's, mijn vesten en skinny-jeans... :P

Lase

TjeerdBurger

#24
CiteerYeah!
Eindelijk mensen van mijn eigen caliber die er zich ook niet voor schamen :duim:
Ik loop ook gewoon in m'n All-Stars, skinnyjeans en gestijlde haar door de bossen :D (Ben wel een "vrouw" he :P )

En nog ff over geen Gelkuif op het Vogelfestival, mijn vriend en ik waren daar ook, en hij heeft dus zeker wel veel gel in zijn haar: M'n vriend heeft een hanenkam :grin:
Nan, stuur maar een leuke foto op, is misschien wel iets voor onze twitch-bitch 2009 kalender  ;)

p.s. Redmar, ik kon niet bij t interview zijn helaas...

Christian

Even voor de goede orde: Tjeerd hoort er bij!!
We zijn geïnterviewd toen hij zonodig op vakantie moest  ;) , vandaar.

Bedankt voor de leuke reacties  :duim:  
Christian Brinkman

JanF

Citeer
Ik zie soms ook ouderen, van 50 of 60 ......
Euh, Lasse,
Die groep noemen we tegenwoordig " oudere jongeren " .
Die zijn in de sixties grootgebracht, dus die kijken nergens van op, hoor.  :grin:
met vr. groeten
Jan van de Fliert

marijn

Citeerik zie dit natuurlijk weer veel te laat, is het ergens online nog te vinden ofzo toevallig?
Ja, op de site van de Volkskrant, mits je abonnee bent ...

Wie een pdf van het artikel wil, moet mij maar even een berichtje sturen.
Marijn Prins

Inge van der Wulp

CiteerIk verwacht trouwens binnenkort ook het vervolg over Birding Bitches  ^_^
Hahaha leuk (maar ik voel mij er iets te oud voor  :o )

Zijn er "jonge" dames die vogelen?
Groeten, Inge van der Wulp

Mijn eigen website: http://ingevanderwulp.nl

Debby Doodeman

Nou ja jong.. alweer 25.. maar vogel altijd met mijn buurmeisje, die is 21.
Leuk om te lezen, het lijkt inderdaad wel eens of we een van de weinige zijn van onze leeftijd en we doen ons best om niet te veranderen in het type geitenwollen sokken!

Groetjes, Debby