Hoofdmenu

Overleefd!

Gestart door boogey55, september 11, 2008, 21:04:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

boogey55

Deze vogel heeft het overleefd.
Groet, Pim Frijling
Wolvega

J&L

Maar wel koppijn wil ik wedden :wacko:  

petermeer

Wat is het eigenlijk? Heb je altijd een fototoestel bij de hand, of is dat toeval?
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Jeroen Nagtegaal

Weet je zeker dat ie nog leeft? vind het wel bizar dat je zelfs de veren kan zien!
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Tukkerbird

Deze heeft een beste knal gemaakt :o  
Ik ben ook wel benieuwt om welke vogel het gaat,als ik moest gokken dan zou ik eend zeggen :unsure:  

frankmeer

Frank van der Meer

vuurvlinder

Ik gok op een merel. :D  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

boogey55

#7
CiteerWeet je zeker dat ie nog leeft? vind het wel bizar dat je zelfs de veren kan zien!
Het raam waar de vogel tegenaan gevlogen is zit boven ons balkon.
Daar lag ie niet.
Jammer genoeg was geen van ons thuis, dus kunnen we slechts gissen wat het was......


Het is een kokmeeuw geworden. Klopt ook qua grootte.
Groet, Pim Frijling
Wolvega

J&L

Hoi,

Wij kregen ooit een nieuwe schuifpui en daar moest toen onze Kaketoe flink aan wennen regelmatig zat er dan ook zo'n witte (door hun poeder in de veren)afdruk op het glas.
Soms zat hij vlak voor het glas en vloog dan op en dan had je al zo'n afdruk dus het hoeft niet hard te zijn geweest.
Bij jou staat hij er ook helemaal op dus wordt de klap verdeeld komt hij minder hard aan hoop ik.

Inge van der Wulp

Dit is een duif. Ik heb namelijk net zo'n zelfde afdruk uit de ramen weg moeten wassen. Hier heeft de duif het trouwens niet gehaald... er zat een kat in de tuin...
Groeten, Inge van der Wulp

Mijn eigen website: http://ingevanderwulp.nl

frankw

Lijkt mij ook waarchijnlijker. Een kokmeeuw heeft niet zo'n romp-vleugel verhouding lijkt me.

gjcaspers

Lijkt mij ook een duif. Duiven en papegaaien zijn de ergste stofnesten; de meeste andere vogels hebben niet zoveel poeder in de veren.
Groet,
Gert-Jan Caspers

Gretchen

Sticker van roofvogelsilhouet ophangen?

Margreet.