Opmerkingen over Waarneming.nl

Gestart door Vincent, september 04, 2008, 00:31:50 AM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent

Hier kun je alle opmerkingen over Waarneming.nl kwijt. Het kan gaan om: fouten (bugs), verzoeken tot aanpassingen of toevoegingen aan de huidige functionaliteit, nieuwe ideeën, etc.

Alle opmerkingen en berichten worden toegevoegd aan deze lijst. Kijk dus voordat je iets meld eerst even of het misschien al eerder is aangegeven.

Zodra een melding is toegevoegd aan de lijst, wordt het bericht hier op het forum verwijderd. Iedereen kan zijn of haar eigen melding opzoeken in de lijst om te kijken wat de status is van de melding op dat moment.

Bij  alle meldingen ook graag een link naar de betreffende pagina geven.
Vincent

Vincent

CiteerIs het misschien mogelijk dat wanneer er bijvoorbeeld twee waarnemingen van een soort zijn gedaan, en de bijbehorende plaatsaanduidingen niet in het hoofdscherm passen (bv twee waarnemingen van grote bur: scheveningen - zuiderhavenhoofd en scheveningen - noorderhavenhoofd o.i.d), het kleinst mogelijke polygoon als plaats wordt genoemd (bv in dit voorbeeld gemeente Den Haag) in plaats van direct de stap maken naar de provincie Zuid-Holland?

Het komt nu erg vaak voor dat bij een waarneming in het hoofdscherm de provincie getoond wordt.
Bedankt, de melding is toegevoegd.
Vincent

Vincent

CiteerBij het bekijken van een eigen embargomelding krijg je deze tekst:

"Dit is uw eigen waarneming Details zijn zichtbaar voor jou."

Even kiezen tussen "uw" en "jou" lijkt me... anno 2009 moet "jouw" wel kunnen denk ik, maar dat is een kwestie van smaak.

En ja, dit is echt een futiliteit, maar als alles er prachtig uitziet worden het de kleine dingen hè  ;)
Bedankt, dat is aangepast.
Vincent

Vincent

CiteerBij mijn Eeuwige Maandlijst wordt de Taigaboomkruiper niet meegenomen als soort, omdat ik alleen de ondersoort Kortsnavelboomkruiper heb ingevoerd.
http://waarneming.nl/eml.php
Gemeld.
Vincent

Vincent

CiteerDeze bug zet ik ook even hier neer:

Hisko: het blijft in eeuwige maandlijst misgaan met enkele nieuw toegevoegde ondersoorten (Taigaboomkruiper familiaris en Aalscholver sinensis). Deze ondersoorten staan in die lijst alsof het een soort is, terwijl het in bijv. levenslijst wel goed gaat. Hoe kan dat?
Bedankt voor de melding, staat op de lijst.
Vincent