Muurhagedis op Marktplaats.nl

Gestart door Michiel Poolman, september 02, 2008, 18:25:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

wimtegels

#30
Ik heb een bericht ontvangen van de AID. De advertentie was al eerder gemeld en ze hebben de zaak in onderzoek.
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels

wimtegels

Ik heb het even gecheckt. De advertentie is inmiddels van marktplaats verwijderd.
Dat is toch wel een indicatie dat het niet helemaal in de haak was.
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels

vuurvlinder

CiteerIk heb een bericht ontvangen van de AID. De advertentie was al eerder gemeld en ze hebben de zaak in onderzoek.
Mooi zo!  :duim:  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Zonnekoning

CiteerIk heb het even gecheckt. De advertentie is inmiddels van marktplaats verwijderd.
Dat is toch wel een indicatie dat het niet helemaal in de haak was.
Mooi dat de AID de zaak in onderzoek heeft. :duim:
Echter kan ik de advertentie nog steeds vinden.
Zo te zien heeft hij alleen de oude advertentie verwijderd.

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...hagedisjes.html
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.

wimtegels

Klopt, het is een iets andere advertentie geworden.
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels

wimtegels

Ik vond vandaag nog 1 advertentie van een muurhagedis. Dit betrof echter een Italiaanse muurhagedis man (Podarcis sicula sicula).

Of zie ik nu weer een advertentie over het hoofd?    
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels

vuurvlinder

Er is trouwens een heel team bij de AID die bijna niets anders doen dan online advertenties napluizen.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

wimtegels

CiteerDoor "gewone terrariumhouders" en ja, die zouden legaal op marktplaats kunnen komen. In zo'n geval zal er ongetwijfeld bij worden gezegd dat de houder/kweker in bezit is van de vereiste ontheffingen, want dat is een voorwaarde om ze legaal door te kunnen geven aan anderen (en degene die dieren overneemt kan dan ook een ontheffing aanvragen).

Bij de Italiaanse muurhagedis werd in de advertentie overigens niets vermeld over eventuele ontheffingen.
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels