pagina voor nieuwe invoer niet bereikbaar

Gestart door Niek van Wijk, september 01, 2008, 19:36:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Niek van Wijk

Geachte admin,

Het lukt me vandaag niet de pagina voor nieuwe invoer en de fotogallerij te openen met mijn computer. Iets aan de hand met mijn computer of met de website?

Met vriendelijke groet, Niek

matthijsbroere

Dag Niek, bij mij werkt het prima. Misschien dat er eerder vandaag wat probleempjes waren in die schermen vanwege de omzetting naar de nieuwe versie. Het zou nu weer moeten werken.
Matthijs Broere

Niek van Wijk

Beste Matthijs,

Nu wordt mij gevraagd mijn paswoord/gebruikersnaam in te voeren. Dat ben ik helaas vergeten. Kunnen jullie me een nieuw sturen? Ik zal dat dan ergens noteren!
Bij voorbaat dank, Niek

Niek van Wijk

Bij de fotogalerij krijg ik de volgende ERROR melding:

Fotoalbum (laatste 2 maanden)
soort groep:  Alle soortgroepen\nVogels\nZoogdieren\nReptielen en amfibieĆ«n\nDagvlinders\nNachtvlinders en micro's\nLibellen\nInsecten (overig)\nVissen\nGeleedpotigen (overig)\nWeekdieren en overige ongewervelden\nPlanten\nPaddenstoelen\nMossen en korstmossen\n zeldzaamheid: >= Algemeen>= Vrij algemeen>= Zeldzaam>= Zeer zeldzaam sorteren op: datum toegevoegddatum foto miniaturen: 3 x 24 x 26 x 38 x 410 x 512 x 6 grootte: klein (160x120)middellange (200x150)groot (320x240)  
Error in file /home/waarneming/www/waarneming.nl/_pie/objects/class.db.php on line 253

Error executing query: SELECT COUNT(fotos.id) FROM fotos, gen_wrn_num WHERE gen_wrn_num.id = fotos.wrn_id AND gen_wrn_num.active=1 AND gen_wrn_num.ind_diergroep = '4' AND current_date - interval '1 month' <= fotos.invoer_date AND fotos.aktief >= '1' AND AND gen_wrn_num.toon_datum <= NOW())

--------------------------------------------------------------------------------
ERROR: syntax error at or near "AND" LINE 4: ...<= fotos.invoer_date AND fotos.aktief >= '1' AND AND gen_wr... ^

Met vriendelijke groet, Niek

matthijsbroere

Klopt, aan de fotogalerij is in het laatste half uur nog gewerkt. Zou nu ook weer in orde moeten zijn.
Nieuw wachtwoord zal ik dadelijk naar je opsturen.
Matthijs Broere

Niek van Wijk

Beste Matthijs,

Hartelijk dank voor je snelle reacties.

Met vriendelijke groeten. Niek