Hoofdmenu

Ree?

Gestart door Elise_Jacobs, april 20, 2006, 22:38:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Elise_Jacobs

Kan iemand vertellen wat voor een hertje dit is?
Groetjes Elise

Elise_Jacobs

We hebben in deze buurt ook nog deze schedel gevonden. Behoort dit tot hetzelfde soort hert?
Groetjes Elise

Cees Veenema

Ik heb een tip Elise.

Als je geen dokumentatie in huis hebt om het op te zoeken kun je bij soortenoverzicht b.v. Ree in typen, misschien dat dit wat oplevert.
Groet,

Cees

Elise_Jacobs

Ja bedankt. Dat had ik al geprobeerd... Bij ree zag ik wel zo'n soort gewei op de foto staan, maar als je voor het eerst een hert ziet, kun je het beter vragen voordat je zomaar iets gaat invoeren.  
Groetjes Elise

Pim

Op beide foto's is inderdaad een ree te zien, op de onderste inmiddels overleden (zou je als vondst kunnen invoeren). ;)  
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Elise_Jacobs

Heel erg bedankt voor de moeite :)
Groetjes Elise

Elise_Jacobs

Jeroen, we hebben de schedel niet meegenomen. Ik weet wel waar hij ligt, dus als niemand anders hem heeft meegenomen wil ik hem de volgende keer wel voor je meenemen.
Groetjes Elise

Cees Veenema

CiteerHeb je die schedel meegenomen? Ben eigenlijk nog wel opzoek naar zo eentje.
Hallo Jeroen,

Ik heb gisteren nog een schedel gevonden compleet met onderkaak, ook niet meegenomen maar als je hem wilt hebben haal ik hem voor je op.
Geef maar een seintje.
Groet,

Cees

jesse

ik heb nog een doos vol met gevonden botten, geweien,schedels e.d. van allerlei soorten dieren.ree,damhert,konijn,vos,haas.ALs je i/d buurt woont kun je wel ff een keer wat komen uitzoeken.

groet,

jesse zwart