Marokko

Gestart door Rick van der Weijde, februari 01, 2006, 21:47:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rick van der Weijde

Beste mensen, zoals een aantal weet ben ik in december van het vorige jaar naar Marokko geweest. Twee weekjes vogelen en fotograferen.

Het heeft me een hoop tijd gekost, maar ik ben eindelijk door mijn voorraad Marokko-foto's heen. Een selectie staat op mijn vernieuwde website. Voor de liefhebber.

Een reisverslag is in de maak. Komt nog wel...

Groet,
Rick van der Weijde
Corotauria Nature Photography

Mark van Veen

Jij bent aardig aan de slag geweest: mooie fotos, leuke soorten. Het zal wel even duren voor ik er helemaal doorheen ben.
groet,

Mark van Veen

Pim

Indrukwekkende foto's (en land uiteraard).

groet,

Pim Julsing
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Els

Hoi Rick, ik heb een vraagje naar aanleiding van je foto's (ze zijn trouwens prachting!): de foto's van de eksters, is dat een ondersoort van de eksters die hier in Nederland voorkomen? Ik zie o.a. een mooi blauw vlekje bij het oog.

Els
Els Ouwehand, Katwijk

Julian

Citeerde foto's van de eksters, is dat een ondersoort van de eksters die hier in Nederland voorkomen?
Ja.
Zie bijv.: http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=30337

Groetjes,
Julian

Rick van der Weijde

Het heeft even geduurd, maar voor de liefhebber is een ietwat uit de hand gelopen reisverslag te downloaden. Voor hen die het trekken, veel leesplezier!

Groet,
Rick van der Weijde
Corotauria Nature Photography

Edwin Russer

Ha Rick, fraaie plaatjes, mijn complimenten! Vooral die Arendbuizerd die enkele minuten voor apen-gapen ligt na die worstelpartij met die Hoefijzerslang,  
Met vriendelijke groet,

Edwin Russer

Wp-ranking/https://netfugl.dk/ranking/2

JohanvantBosch

Errug gaaf Rick! Hele mooie plaatjes, zowel van de vogels als van de landschappen. Heb je verslag nog niet gelezen, maar ga dat zeker doen. Marokko staat hoog op mijn verlanglijstje als vakantiebestemming.
Groetuh,
Johan