Niet teruggevonden zeldzaamheden in Nederland

Gestart door martinharskamp, augustus 21, 2008, 18:31:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Joostv

Zal ik zo doorbellen kan mijn waarnemingen nu niet invoeren ben met vodafone verbinding(te traag) op het net


Marten Hornsveld

Na een hele dag zoeken in de Amsterdamse Waterleidingduinen vrees ik toch dat de steppehoen weg is... die had wel even afgepiept mogen worden! O0

Max Berlijn

Max Berlijn
Oud archivaris CDNA zie: https://observation.org/user/lifelist/10891 voor mijn belangrijke waarnemingen buiten NL + https://www.instagram.com/maxberlijn/ voor my Holarctic photo's.

Guus Peterse

Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

August

August van Rijn

Vincent Hart

Nou is niet gezegd dat de vogel weg is (was sowieso al moeilijk, zeker later op de dag, langdurig posten bij 'het grasveldje' en dat grasveldje weten te vinden was je beste kans, en dan nog zijn er voldoende bessenstruiken/grasveldjes in de buurt, localo's zijn allemaal al [meer dan eens] geweest en hebben wellicht niet heel veel zin veel tijd in het beest te steken, etc.) maar natuurlijk kan 'ie best foetsie zijn ...
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Mark Zevenbergen

Vanmiddag alle polders, rond de plaats waar ik gisteren de Sneeuwgans had, uitgekamd, maar geen spoor van de vogel... Blijkbaar heeft hij/zij meerdere fourageerlokaties (mede gezien het feit dat ik de vogel eergisteren al halverwege de middag naar ZO zag vliegen) Dus ik denk dat de vogel minimaal Noord en Zuid Beveland gebruikt om te fourageren...

grts Mark

andrestr

Heeft er nog iemand gezocht naar die Roodborstlijster?
Of iemand die er iets over heeft gehoord?
Met vriendelijke groet André.

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

andrestr

Dank Vincent,
Beschrijving was veelbelovend, erg jammer.
Met vriendelijke groet André.

Certhia

Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

August

De Canadees lijkt weg vanochtend gezocht tot 12:30 , alleen nog een kleine groep van ongeveer 200 ganzen nog over de grote groep lijkt weg
August van Rijn

andrestr

Vandaag van half 11 tot half 3 gezocht naar de Amerikaanse wintertaling helaas zonder resultaat.
Er zijn nog een tiental vogelaars aan het zoeken geweest ik heb ze niet allemaal gesproken maar ik neem aan dat hij niet is gezien anders had deze vast wel melding gemaakt.
Wel een mooi gebied om te vogelen.
Ik ben er met een goed gevoel heen gegaan om te zoeken want dacht er zijn zo'n 200 Wintertalingen geteld en laat daar ongeveer de helft eens vrouwtjes van zijn dan ff 100 mannetjes afscannen en binnen halen.
Zo simpel was het dus niet en met de wind was het verschrikkelijk koud.
Met vriendelijke groet André.