Hoofdmenu

OV Twitchers

Gestart door Pim, oktober 08, 2008, 22:32:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Pim

Tip voor OV twitchers of voor mensen die eens goedkoop naar een fraai natuurgebied willen op grote afstand.

T/m 20 oktober heeft de drogisterijketen Kruidvat dagkaarten voor de trein in de uitverkoop voor 9.95 per stuk.

Deze kaarten zijn alleen geldig op een zaterdag of zondag t/m 27 januari 2009.
(op het gehele Nederlandse traject).

Dus wie even wat vogelsoorten aan zijn lijst wilt toevoegen zonder het milieu of zijn portemonnee teveel te belasten, dit is je kans ;)

Trouwens ik heb geen aandelen van het Kruidvat (gelukkig ook niet van andere fondsen). Ik vond het gewoon een leuke tip. Ik heb meteen een stapeltje gekocht.
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Ted van der Knaap

CiteerDeze kaarten zijn alleen geldig op een zaterdag of zondag t/m 27 januari 2009.
(op het gehele Nederlandse traject).

Ik heb meteen een stapeltje gekocht.
Ik heb er 2 gekocht en wil zondag gaan Texelen... ...voor nog geen 10 euri vanuit Den Haag naar Den Helder...

Dus wil je 'n keer naar Groningen en woon je in Maastricht.. ..ook dat voor nog geen 10 eurootjes...

Er is wel een restrictie van max. 4 kaartjes per persoon.. ..en deze actie is reuze populair dus snel uitverkocht..

Pim schrijft dat de kaartjes geldig zijn tm 27 januari... ...op mijn productvoorwaarden staat tm 25 januari! (waarbij de aantekening dat het op zaterdagochtend op 17 en 24 jan 2009 drukker in de treinen kan zijn dan normaal)

Dus als je er gebruik van wilt maken, morgen direct naar Kruidvat.
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

Pim

CiteerEr is wel een restrictie van max. 4 kaartjes per persoon

In de gemiddelde NL stad zitten zeker meerdere filialen ;)  
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Ted van der Knaap

Citeer
CiteerEr is wel een restrictie van max. 4 kaartjes per persoon

In de gemiddelde NL stad zitten zeker meerdere filialen ;)
...of een half uurtje later bij een andere cassierre... (zonnebril op, haar een beetje door de war... :P )
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

Sjoerd v Wierst

Of een studie beginnen en een OV-kaart opeisen. Werkt nog beter. Heb er al dankbaar gebruik van gemaakt bij meerdere twitch acties: onder andere bosgors op Texel, Oehoe in Maastricht en Kroonboszanger in Katwijk. En oh ja Dwerguil is ook zo'n dure met losse kaartjes
Sjoerd van Wierst,

Tussen de 12 en 25?
De natuur in?
Kom mee!! JNM

Ted van der Knaap

KRUIDVAT heeft weer 'n nieuwe treinkaartjesaktie (alleen zijn ze iets duurder dan de vorige keer)

1 dag onbeperkt reizen door héél Nederland voor 12,49

ditmaal de keuze uit 2 verschillende kaartjes:

groene kaartje - alle zaterdagen en zondagen van 14 maart t/m 10 mei
blauwe kaartje - alle zaterdagen en zondagen van 16 mei t/m 12 juli

# kaartjes zijn geldig 1 dag voor 1 persoon in de 2e klasse
# maximaal 4 kaarten per persoon

wees er snel bij want OP=OP
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

michel.wissink

CiteerKRUIDVAT heeft weer 'n nieuwe treinkaartjesaktie (alleen zijn ze iets duurder dan de vorige keer)
Nou, iets duurder? Toch een slordige 25%! Way to go, NS!  :gun:
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

Ted van der Knaap

Citeer
CiteerKRUIDVAT heeft weer 'n nieuwe treinkaartjesaktie (alleen zijn ze iets duurder dan de vorige keer)
Nou, iets duurder? Toch een slordige 25%! Way to go, NS!  :gun:
Stel je woont in Maastricht en wil een dagje gaan vogelen in Groningen dan betaal je normaal voor een 2e klasse dagretour 42,90 (met voordeeluren-kaart 25,70)

dus ondanks de 25% verhoging is de 12,49 erg aantrekkelijk om in het weekend er op uit te trekken met de trein...    
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

vuurvlinder

#8
Citeer
Stel je woont in Maastricht en wil een dagje gaan vogelen in Groningen dan betaal je normaal voor een 2e klasse dagretour 42,90 (met voordeeluren-kaart 25,70)

dus ondanks de 25% verhoging is de 12,49 erg aantrekkelijk om in het weekend er op uit te trekken met de trein...
Tis maar wat je leuk vind. Je zou mij al geld toe moeten geven om mij zo gek te krijgen, dat ik 8 uur in de trein zou gaan zitten om een paar uurtjes vogels te spotten in Limburg. (ik woon in Groningen) Maar goed, ik spoor niet. :twisted:
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Ted van der Knaap

Citeer
Citeer
Stel je woont in Maastricht en wil een dagje gaan vogelen in Groningen dan betaal je normaal voor een 2e klasse dagretour 42,90 (met voordeeluren-kaart 25,70)

dus ondanks de 25% verhoging is de 12,49 erg aantrekkelijk om in het weekend er op uit te trekken met de trein...
Tis maar wat je leuk vind. Je zou mij al geld toe moeten geven om mij zo gek te krijgen, dat ik 8 uur in de trein zou gaan zitten om een paar uurtjes vogels te spotten in Limburg. (ik woon in Groningen) Maar goed, ik spoor niet. :twisted:
wel een gemiste kans Astrid...  ...om later aan je kleinkinderen te vertellen dat oma eens 'n halve dag in de trein heeft gezeten om in Sibbe (nabij Maastricht) in het hamsterreservaat die prachtige korenwolven te zien en bij de St. Pietersberg de oehoe!!!

(maar idd, die zullen dan wel denken.. ..wij hebben een oma waarbij het ergens in haar leven fout is gegaan  ;) )
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

vuurvlinder

Citeer
wel een gemiste kans Astrid...  ...om later aan je kleinkinderen te vertellen dat oma eens 'n halve dag in de trein heeft gezeten om in Sibbe (nabij Maastricht) in het hamsterreservaat die prachtige korenwolven te zien en bij de St. Pietersberg de oehoe!!!

(maar idd, die zullen dan wel denken.. ..wij hebben een oma waarbij het ergens in haar leven fout is gegaan  ;) )
Tsja Ted,

ik ben een praktisch ingesteld mens. Voor die Oehoe sleep ik ze wel mee naar een dierentuin en voor hamsters naar de plaatselijke dierenspeciaalzaak. Komen ze er gelijk achter dat hamsters niet zo gezellig zijn. :lol:  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.