Vakantiehuisje te huur

Gestart door zon, augustus 11, 2008, 12:06:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

zon

Vakantietip:

Vakantiehuis Zaranie ligt in Polen midden in de natuur in een Natura2000 gebied in de Kaczawsky heuvels, aan de voet van het Reuzengebergte. De oude akkers en weilanden op de heuvels in de omgeving zijn de afgelopen jaren sterk verschraald en liggen deels braak.
Dit voorjaar hebben enkele ecologen een eerste inventarisatie gedaan in de omgeving, van vogels en wat ze verder zoals herkenden.

Zie: website van Zaranie en vooral onder het kopje Natuur

In de parken en ruige gebieden in de omgeving is nog veel meer moois en bijzonders te zien.
Meer over de omgeving, natuur, steden en geologie Silezie-site

marcel123

Citeerreptielen
ringslang
levendbarende hagedis
wijngaardslak
Interessante reptielen zijn daar..

marijkehuysse

Citeervan vogels en wat ze verder zoals herkenden.

?

Marijke

evertdirks

:rolleyes: Ook een boeiend zoogdierenbestand zo zonder kleine prooidieren

zoogdieren
das
otter
vos
marter
hert
ree
wild zwijn

B) evert

Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

frankw

Citeer
Citeervan vogels en wat ze verder zoals herkenden.

?

Marijke
inventarisatie van vogels en wat ze zoal nog meer herkenden.
lijkt me duidelijk toch?  :duim:

Als het vogelaars zijn dan vind ik het niet vreemd dat ze niet alle muizen ed hebben gezien

Nietspitten

Citeer
Citeer
Citeervan vogels en wat ze verder zoals herkenden.

?

Marijke
inventarisatie van vogels en wat ze zoal nog meer herkenden.
lijkt me duidelijk toch?  :duim:

Als het vogelaars zijn dan vind ik het niet vreemd dat ze niet alle muizen ed hebben gezien
Ecologen kunnen vogelaar zijn, maar als ze alleen maar vogels kennen zijn het dan wel ecologen.  
groeten, Gerrit

markmeijrink

Echte ecologen spreken niet van Goudveil maar --> Paarbl. of Verspr. bl.  :lol:

M.v.gr. Mark

AndreVrijens

Ik wil het volgende toch even kwijt;

"zon" heeft een vakantiehuisje te huur in Polen en wil dat graag op deze site met natuurliefhebbers promoten. In de huisregels van Waarneming.nl kom ik niets tegen dat deze commerciele actie niet toestaat.
Wat mij echter opvalt is dat de reacties tot nu toe een nogal negatieve lading hebben en helemaal niet "on topic" zijn. Erg flauw. Laten we professioneel blijven zou ik zeggen en relevante reacties plaatsen of reageer niet.

(deze reactie is helemaaaaal off topic maar ik moest het toch even kwijt   :whistle: )
mvg.  AndrĂ©

markmeijrink

Ik denk dat we gewoon stiekem jaloers zijn dat we niet in z'on mooi huisje zitten in Polen. :duim:  En de prijs valt reuze mee!

M.v.gr. Mark

vuurvlinder

CiteerIk wil het volgende toch even kwijt;

"zon" heeft een vakantiehuisje te huur in Polen en wil dat graag op deze site met natuurliefhebbers promoten. In de huisregels van Waarneming.nl kom ik niets tegen dat deze commerciele actie niet toestaat.
Vond dat eigenlijk ook een beetje vreemd, zie dit topic: http://forum.waarneming.nl/forum/index.php?showtopic=57198

Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

marcel123

CiteerIn de huisregels van Waarneming.nl kom ik niets tegen dat deze commerciele actie niet toestaat.
Reden voor mij is dat dit in het verleden (2005 of zo) ook toegestaan is. Toen toegestaan..dan nu ook lijkt me. En het staat in de goede rubriek.

marijkehuysse

Ik had alleen maar een taalkundig probleempje.

Marijke

p.s. In principe staat deze rubriek dus open voor alle commerciele advertenties?

Marijke

evertdirks

CiteerIk wil het volgende toch even kwijt;

"zon" heeft een vakantiehuisje te huur in Polen en wil dat graag op deze site met natuurliefhebbers promoten. In de huisregels van Waarneming.nl kom ik niets tegen dat deze commerciele actie niet toestaat.
Wat mij echter opvalt is dat de reacties tot nu toe een nogal negatieve lading hebben en helemaal niet "on topic" zijn. Erg flauw. Laten we professioneel blijven zou ik zeggen en relevante reacties plaatsen of reageer niet.

(deze reactie is helemaaaaal off topic maar ik moest het toch even kwijt   :whistle: )
let even op de smyle's en neem niet alles zo serieus.
:feest: Volgens mij ben je aan vakantie toe.

B) Evert  
Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

marijkehuysse

En zon heeft ook niet met z'n eigen naam ondertekend  :whistle:

groet,
Marijke

evertdirks

CiteerEn zon heeft ook niet met z'n eigen naam ondertekend  :whistle:

groet,
Marijke
In het pools wordt dat ook erg moeilijk om te controleren :grin:

B) Evertrovski
Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

marijkehuysse

Dat is ook al zo in het nederlands!

Marijke