Herindeling vlinderforum

Gestart door marcel123, april 11, 2006, 13:31:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

marcel123

Opmerkingen over de herindeling van het vlinderforum kun je hier kwijt.  

Northwinds

Tot nu toe vind ik het onhandig en onnodig.
Dit kan onwennigheid zijn en wellicht als het vlinderseizoen echt aanbreekt wordt het mischien juist erg handig.
Ik wacht dit dus nog even af voor ik me een definitief oordeel kan vormen.

Peter

boogey55

#2
Mij lijkt het ook niet handig.
Speciaal als ik wat op het forum geschreven wil hebben.
Groet, Pim Frijling
Wolvega

Elachista

#3
Het komt grotendeels door kritiek van buitenaf.
Als je nagaat dat het nu nog vrij stil is met de vlinders er al veel topics bij komen, en als straks het seizoen écht begonnen is (wanneer alles goed op gang komt) het forum vast overladen wordt met nieuwe topics.
Op deze manier is het veel overzichtelijker voor ons, maar ook voor andere mensen.
Voorheen ging het prima, maar Waarneming.nl heeft nu meer waarnemers en forumleden en ook is de animo voor vlinders toegenomen.
Het Vlinderstichting-forum is ook offline, zodat veel mensen nu aankloppen bij dit forum, en daar was ook een goede indeling met dag- en nachtvlinders, buitenland etc.

Vr. groet,

Tymo
Groet,
Tymo

Els

Het vlinderstichting-forum is weer ONLINE, sinds begin deze week.

Els
Els Ouwehand, Katwijk

Kees v.d.Berg

Persoonlijk vind ik het een verbetering, mischien wel wat meer klikken maar je hebt wel een lijst met relevante onderwerpen. :D  
Met vriendelijke groet,
Kees van den Berg
Kijkt in de Hoeksewaard !!

Elachista

#6
Ah, maar als ik eerlijk mag zijn dan vond ik het zo ook wel prima.
Het draait allemaal weer op hetzelfde uit, alleen wordt ie niet gehacked.
Zo zijn er wéér geen moderators, standaardstijl, geen eigen server vind ik ook zeker niet professioneel voor een landelijke Vlinderstichting en is het weer het zoveelste vlinderforum...
Groet,
Tymo

Zilverstreep

Is het misschien een idee dat in een groot "topic" de meest recente berichten eerst komen?

Floor.
Groeten,
Floor van Lamoen

Jeroen Nagtegaal

CiteerIs het misschien een idee dat in een groot "topic" de meest recente berichten eerst komen?

Floor.
Zo was het eerst.
Dat gebeurt nu al, omdat er zoveel takken zijn van vlinders en niet iedereen interesse in alles heeft of overal ietst van weet, en het door het grote aantal posts op een dag het heel onoverzichtelijk werd is het opgesplitst.  
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Zilverstreep

Dat splitsen vind ik alleen maar handig.
Maar als ik wil lezen in "determinatiefouten" dan zijn er tig pagina's en de eerste die je krijgt te zien is de oudste. Vind ik niet handig.

Floor.
Groeten,
Floor van Lamoen

Jeroen Nagtegaal

Ga dan naar "ga naar 1e ongelzen bericht" naast de paginas bovenaan.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com