Elasmucha grisea

Gestart door Goyatlah, juli 27, 2008, 23:27:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Goyatlah

Nieuw voor mij en denk dat onderstaande allemaal Elasmucha grisea zijn. Klopt dat?
1:
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Goyatlah

Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Goyatlah

Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Arp

Spannend Dolf - die tweede zou zomaar heel misschien de illustere E. fieberi kunnen zijn  :wub: (zie o.a. hier).

Ben benieuwd wat Berend ervan zegt. Heb je ondertussen een iets betere shot/crop van de doorntjes op de schouders en/of eentje van de onderkant??
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

Goyatlah

Dit is ongeveer van wat ik kan doen...
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Arp

Zou me nix verbazen als het 'm is  ^_^

BEREND!?    
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

Berend Aukema

Tizzum! Veel grover bestippeld (ook aan de onderzijde!), veel donkerder van kleur en een groter "stekeltje) aan de voorhoeken van het halsschild.

Arp

#7
Hoi Dolf,

Mag ik je vragen de fieberi een keer (met foto's) in te voeren? Is makkelijker terugvinden, c.q. ook leuk om naar te linken alstie in het systeem zit  -_-

Alvast bedankt  ;)
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)