Hoofdmenu

Wilde Eend R.I.P.

Gestart door ahjoon, juli 14, 2008, 17:05:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gert Veurink

Citeer
CiteerNogal zinloos om hiervan te roepen dat t erg is.
Alle vale gier-topics blinken al uit in zinloze reacties
Je doelt op jouw eigen waardevolle bijdragen aan het Vale Gier topic?
Mocht je die vergeten zijn, hier komen ze:
1
2

Succes tijdens de groepstherapie.

:lol:
zelfs hiermee heb ik een zeer been kunnen raken. Dat is doorgaans niet zo'n grote prestatie op dit deel van het forum (grappig dat vogelaars zoveel gevoeliger lijken te zijn dat andere natuurliefhebbers), maar dit keer deed ik m'n best niet eens!

Ik geloof niet dat ik de therapie zelf nodig heb. Ik neem mijzelf en mijn bijdragen namelijk niet zo serieus.  

met die twee geweldig relativerende bijdragen heb ik ook al de zinloosheid aan willen tonen. Zinvol waren ze misschien niet, maar ja in een voor 90% zinloos topic voel ik me daar niet heel erg schuldig over.

Maar hé ik vind het wel vermakelijk hoor dus ga er vooral mee door allemaal.

En mocht er even geen sneue vogel zijn: denk es aan oorlog of armoede, ook heeeeel erg!
groet!
Gert Veurink



evertdirks

Citeergrappig dat vogelaars zoveel gevoeliger lijken te zijn dat andere natuurliefhebbers
Volgens mij heb je bij andere natuurliefhebbers geen twitchers en dat scheelt een hoop herrie.
B) Evert
Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

HansP

Citeer
Citeergrappig dat vogelaars zoveel gevoeliger lijken te zijn dat andere natuurliefhebbers
Volgens mij heb je bij andere natuurliefhebbers geen twitchers en dat scheelt een hoop herrie.
B) Evert
Nou zou ik natuurlijk kunnen roepen dat het onterecht is dat twitchers overal de schuld weer van krijgen, maar dan neem ik dit forum, deze post en vooral mijzelf veeeeeeeeeeeeeeeeeel te serieus. En dat is zielig, net als de eend. En de duif. En de gier. En sommige posts. En sommige wielrenners. Maar ja, vogelaars hebben tere zieltjes, dus laat ik dat niet te hardop zeggen.

Gert, mag ik vast meedoen met de grouphug? Organiseer jij de Zwolle-editie vanavond even?

ps. Voor de buitenstaanders: Ik ken Gert. En Gert kent mij (toch?)

Hoezo komkommertijd. pffff....

Hans
Groet,
Hans Pohlmann

Gert Veurink

#33
:D
Ja tuurlijk ken ik je Hans

Wij hebben in Zwolle nog nooit een grouphug nodig gehad geloof ik, maar met plezier wil ik er een keer één organiseren. Maar niet vanavond, dan ga ik in Zwolle vleermuizen kijken*... Ik heb vorige week in Limburg overigens Libellen getwicht...  het kan echt ook met andere beestjes! Ik heb er niets op tegen, het is erg leuk zelfs. Maar ruzie maken kan met vogelaars beter dan met bijv. vlinderaars en libellenkijkers (libellaars?!) volgens mij.

Ik geef niemand ergens de schuld van overigens. Behalve de regering natuurlijk, want die hebben het gelukkig altijd gedaan en o ja de Amerikanen.


[size=8](*Hessenpoort met Herman B. dus mocht je zin hebben Hans...)[/size]
groet!
Gert Veurink



marijkehuysse

AALTEN - Twee tieners uit Aalten hebben tegenover de politie bekend dat ze zondag een eend met een pijltje hebben beschoten.

Zij hebben zich volgens de politie gemeld naar aanleiding van de publiciteit rond het incident.

De eend werd zondag gezien met een pijl in zijn kop. De jongens hebben verklaard met een blaaspijp geschoten te hebben. Die is in beslag genomen. Volgens de politie zijn de twee 'behoorlijk ontdaan'. Ze zijn aangemeld voor een jeugdpreventieproject.

De eend is inmiddels gevangen en van de pijl bevrijd. Volgens de politie is er ook een merel met een pijltje in zijn lijf gezien, maar is iemand anders daarvoor verantwoordelijk.

bron: de Gelderlander

Marijke

marijkehuysse

Citeer(libellaars?!)
Ik vind libelaars leuker!

Marijke

frankw

#36
Citeer

De eend is inmiddels gevangen en van de pijl bevrijd. Volgens de politie is er ook een merel met een pijltje in zijn lijf gezien, maar is iemand anders daarvoor verantwoordelijk.

bron: de Gelderlander
vogel is dood, de Gelderlander loopt weer eens achter :whistle:

marijkehuysse

Citeer
Citeer

De eend is inmiddels gevangen en van de pijl bevrijd. Volgens de politie is er ook een merel met een pijltje in zijn lijf gezien, maar is iemand anders daarvoor verantwoordelijk.

bron: de Gelderlander
vogel is dood, de Gelderlander loopt weer eens achter :whistle:
Oh?

Hoe weet je dat?

Marijke

frankw

#38
zie 1e post dit topic...

Friese_eend_met_pijl_in_kont_is_dood.html


edit: laat maar.. Aalten ligt niet in Friesland :wub: andere eend..  :angel:  

marijkehuysse

Je moet wel goed het hele topic volgen Frank!  :gap:

Marijke

frankw

#40
haha ja zie mijn edit  ;)


vrijdagavond = koopavond.. daar wordt ome Frank niet scherper door B)  ;)

marijkehuysse

Nou ja, je weet in ieder geval dat Aalten niet in Friesland ligt, dat is al heel wat!

Marijke