Hoofdmenu

Teek....

Gestart door Gert Kremer, juli 12, 2008, 19:05:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gert Kremer

Hallo,
Even een 2 foto's via de microoscoop van een Teek.
Het diertje zat vrij vast in m'n voet.

foto 27: het diertje is nu wel dood gedrukt hoor.  ;)  
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Gert Kremer

vergroting poot.

foto 29
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

MarjoSmeets

Sorrie Gert, ik heb geen verstand van teken  :(  Mij gaat het om iets anders, nl om de toevoeging onder jouw naam "Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken." Ik vind dit een geweldig gezegde en zou het graag willen gebruiken als titel van het fotoboek dat ik wil gaan maken, met foto's van insecten bijv.. Insecten die ik nog nooit gezien had, omdat ik geen tijd had om te kijken, zoals jouw gezegde zo mooi zegt. Dit boek is voor privégebruik, maar zal natuurlijk wel door verschillende mensen bekeken worden. Omdat ik zelf ook wel eens een gedichtje of gezegde schrijf en het niet leuk zou vinden als iemand anders dat ongevraagd zou gebruiken, vraag ik dus eerst jouw toestemming! :)
Groetjes, Marjo
De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen Grüssen, oftewel, groetjes van Marjo

Gert Kremer

Hallo  Marjo,

Gedachtengang heet mijn bundel van gedichtje en gezegde, wordt door mij fam. gelezen. misschien word het nog wel eens uitgegeven.

Je mag mijn gezegde wel gebruiken voor je prive fotoboek als je mijn naam in ere houdt.





Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

MarjoSmeets

Oké bedankt Gert! Zal ik zeker doen!!!!
Groetjes, Marjo
De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen Grüssen, oftewel, groetjes van Marjo