Hoofdmenu

een meeuw?

Gestart door ratje, juni 17, 2008, 17:05:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

ratje

Kan dit een meeuw zijn, hij oogt me zo vreemd.

Lasse de Vries

Volgens mij juv. Zilvermeeuw

gjcaspers

CiteerVolgens mij juv. Zilvermeeuw
Lasse, kijk eens naar de vleugel. Zie je iets dat op slagpenrui wijst? Kan het dan een juveniel zijn?
Groet,
Gert-Jan Caspers

Rinie van Reenen

#3
Citeer
CiteerVolgens mij juv. Zilvermeeuw
Lasse, kijk eens naar de vleugel. Zie je iets dat op slagpenrui wijst? Kan het dan een juveniel zijn?
Misschien goed te bedenken, dat Lasse 12 is, dus misschien heeft'ie nog wel niet zo veel verstand van ruipatronen...
Overigens vermoed ik, dat Lasse met 'juveniel' bedoelt: alle niet-adulte kleden; dus niet alleen 1 kj. Ik kan me zo voorstellen, dat Hannie niet per se meer hoeft te weten dan dit.
Groet, Rinie van Reenen

Guus Peterse

Overigens: bestaan er wel juvenielen in juni? Of je moet de net uit het ei gekropen kuikens juveniel noemen.
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

Ies Meulmeester

#5
CiteerOverigens: bestaan er wel juvenielen in juni? Of je moet de net uit het ei gekropen kuikens juveniel noemen.
Zeker, eind juni staan de eerste juveniele Geelpootmeeuwen al op de zeedijk van Westkapelle of in Amsterdam, etc..!

theomuusse

#6
Een 2e jaars kleine mantel dan maar...
Theo, 39

ratje

Ik neem niemand iets kwalijk. Veel dingen die ik niet weet kan Lasse misschien wel weten en ik ben al 50 en nog ietsje meer. Dus lekker laten klungelen. Maar is het nu een kleine mantelmeeuw, want ik raak het spoor ff bijster. :rolleyes:  

ruud_altenburg

#8
CiteerOverigens: bestaan er wel juvenielen in juni? Of je moet de net uit het ei gekropen kuikens juveniel noemen.
Hoge aaibaarheidsfactor!
http://www.gull-research.org/lbbg1cy/lbbg1cyjune.html
Ruud Altenburg
Meeuwen in Amsterdam

teunvankessel

Vooral die 2e foto  :grin:  
Groet Teun
Jizz-birder



Hoaxbirders

Ies Meulmeester

#10
CiteerIk neem niemand iets kwalijk. Veel dingen die ik niet weet kan Lasse misschien wel weten en ik ben al 50 en nog ietsje meer. Dus lekker laten klungelen. Maar is het nu een kleine mantelmeeuw, want ik raak het spoor ff bijster. :rolleyes:
Ja, zoals Theo zegt: Kleine Mantelmeeuw!

ratje

allen bedankt!!!

Justin Jansen

CiteerEen 2e jaars kleine mantel dan maar...
Theo, 39
39 al weer?
M.v.g., Justin Jansen


Albert de Jong

Citeer
CiteerEen 2e jaars kleine mantel dan maar...
Theo, 39
39 al weer?
Haha, 39 kun je maar één keer zijn. Verbaasde me ook al over de leeftijd van Theo. Volgens mij rui je dan alleen nog maar op je kop. Maar hij staat dan ook op de oude foto's bij het artikel in de recente DB.

Albert, 19e kj  
Openlijk liefhebber van meeuwen en ganzen.
Werkt bij Sovon als communicatiemedewerker.

theomuusse

Citeer
Citeer
CiteerEen 2e jaars kleine mantel dan maar...
Theo, 39
39 al weer?
Haha, 39 kun je maar één keer zijn. Verbaasde me ook al over de leeftijd van Theo. Volgens mij rui je dan alleen nog maar op je kop. Maar hij staat dan ook op de oude foto's bij het artikel in de recente DB.

Albert, 19e kj
Ik rui inderdaad op mijn kop, bedankt hoor.
Maar voor sommige soorten is het wel handig geweest ja, dat ik er al heen kon omdat ik het ***SPAM***je bezat.
Hoewel, Cana Kraan komt vast wel weer................................................................in 2056.
Theo

JohanvantBosch

CiteerHoewel, Cana Kraan komt vast wel weer................................................................in 2056.
Theo
haha.... ;) Je kan hem maar beter hebben... :P  

Bram Rijksen

Citeer
Citaat van: theomuusse,Jun 20 2008, 21:51 PMHoewel, Cana Kraan komt vast wel weer................................................................in 2056.
dan hoop ik dat je nog wat jonge mensen om je heen hebt die je naar de plek willen duwen..

Hans Bossenbroek

tja, mooie hapax!

Justin Jansen

Citeer
Citeer
Citeer
CiteerEen 2e jaars kleine mantel dan maar...
Theo, 39
39 al weer?
Haha, 39 kun je maar één keer zijn. Verbaasde me ook al over de leeftijd van Theo. Volgens mij rui je dan alleen nog maar op je kop. Maar hij staat dan ook op de oude foto's bij het artikel in de recente DB.

Albert, 19e kj
Ik rui inderdaad op mijn kop, bedankt hoor.
Maar voor sommige soorten is het wel handig geweest ja, dat ik er al heen kon omdat ik het ***SPAM***je bezat.
Hoewel, Cana Kraan komt vast wel weer................................................................in 2056.
Theo
Auw! Was wel zuur om die maandag op het station van Buitenpost te horen dat ie was weggevlogen......(ik had dus nog geen ***SPAM***)......
M.v.g., Justin Jansen