Oude Acorn vraagt pin?

Gestart door vdbuss, februari 25, 2024, 13:29:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

vdbuss

Meer dan 10 jaar geleden had ik een Ltl Acorn wildcamera gekocht, en daar in de tuin regelmatig opnames mee gemaakt. Ik heb hem dus meer dan 10 jaar laten liggen, en pakte hem onlangs eens terug op. Echter, bij in trachten in te schakelen vraagt hij een PIN; ik herinner me niet dat ik destijds een PIN had ingesteld, en volgens mij vroeg hij ook nooit een PIN. Ook al zou ik er destijds eentje moeten ingesteld hebben, zou het 1234 of 0000 geweest zijn. Echter deze beide mogelijkheden accepteert hij niet. Heeft er iemand een idee wat ik zou kunnen doen om terug met dit toestelletje te kunnen werken? Kan ik bij iemand terecht of zo? De Acorn klantendienst geeft niet thuis, ze antwoorden totaal niet op mijn emails. Het zou toch zonde zijn dat ik dit moet weggooien en een nieuw kopen, het werkt prima voor mijn beperkte vereisten gewoon in de tuin. Hopelijk kan iemand me een gouden tip geven? groetjes, -Jan

Lowieke

Toch nog maar wat (voor de hand liggende) pincodes proberen  ;)

Pakatak:
"Password Set: here you can set a 4 digit password that would then need to be entered whenever you switch the camera into TEST mode. If you choose to set a password do not lose it! We can reset it but you'll need to send your camera back to us and there is a £20 charge for this."

Je kan het toestel openschroeven om te zien of er een reset knop o.i.d. op het moederbord zit.
Jeroen.