Hoofdmenu

ObsMapp 9.4.7

Gestart door Alex Kwak, januari 29, 2024, 07:41:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex Kwak

Zjuist heb ik ObsMapp 9.4.7 aangeboden aan de open test van Google Play. Hierin is het volgende opgenomen:

*9.4.7    2024-01-24
Feature: Telscherm, gebruik alle soortgroepen
Bugfix: Telscherm, sorteer op family
Bugfix: Mogelijke fout bij uploaden van waarneming
Bugfix: BMP activiteiten
Bugfix: Diverse kleine bugfixes

Een algehele uitrol staat gepland voor maandag 5 februari.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

De release van ObsMapp 9.4.7 wordt uitgesteld omdat Google plotseling een video wil met bewijs voor het feit dat ObsMapp een locatie moet kunnen bepalen voor een route...
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Inmiddels is 9.4.7 beschikbaar op Google Play
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Johan Barth

Ik heb een probleempje met 9.4.7... Uploaden werkt niet. Als ik op uploaden klik komt er geen uploadscherm. En ook als ik vanuit het waarnemingenoverzichtsscherm (via het menu) wil uploaden komt er geen uploadscherm. Is op een oude Samsung met Android 7.1.1. Sinds een week een nieuwe mobiel, en daar werkt alles prima. Maar ik zit nu nog met ruim 100 waarnemingen op mijn oude mobiel waarvan ik net de laatste upload niet heb kunnen doen. Hoe krijg ik die alsnog op w.nl?

Bedankt en groeten!

Johan

KoenVerhoogt

Citaat van: Johan Barth op februari 26, 2024, 11:24:08 AMIk heb een probleempje met 9.4.7... Uploaden werkt niet. Als ik op uploaden klik komt er geen uploadscherm. En ook als ik vanuit het waarnemingenoverzichtsscherm (via het menu) wil uploaden komt er geen uploadscherm. Is op een oude Samsung met Android 7.1.1. Sinds een week een nieuwe mobiel, en daar werkt alles prima. Maar ik zit nu nog met ruim 100 waarnemingen op mijn oude mobiel waarvan ik net de laatste upload niet heb kunnen doen. Hoe krijg ik die alsnog op w.nl?

Bedankt en groeten!

Johan
Ik had dat laatst ook, en bij mij hielp het om even opnieuw in te loggen in obsmap
Met vriendelijke groet, Koen Verhoogt
Favoriete soortgroepen: Korstmossen en Kevers
6237 soorten tot nu toe

https://waarneming.nl/user/photos/102250[/url

Johan Barth

Bedankt. Het werkt bij mij ook!
Groeten,
Johan

Andre321

#6
Is dat telscherm die irritante popup ?

Weet iemand hoe je van die popup af komt als je alleen maar snel een aantal/getal in wil tikken via een toetsenbord ? Ipv dat het veel sneller is het onoverzichtelijker en trager zodat ik maar overgestapt ben op Avimap.

Feature: Telscherm, gebruik alle soortgroepen