Hoofdmenu

oude site

Gestart door paulkrista, oktober 13, 2023, 09:52:59 AM

Vorige topic - Volgende topic

paulkrista

Knop oude site is weg. Voor nl kan je de site "old" gebruiken. Wat voor de belgische gebruikers?
Dixit nl zouden de meeste functies van de oude site nu opgenomen zijn in de nieuwe site. Ik vind hier niets van op waarnemingen.be. Of is dit niet zo voor de belgische gebruiker?
Daarnaast stel ik vast dat ranglijst soorten niet meer naar behoren functioneert.
Paul

Matthijs Molenaar

https://old.waarnemingen.be/  :blink:
Wel frustrerend dat ook deze link binnenkort weggaat
Met vriendelijke groet,
Matthijs Molenaar.

Levenslijst Waarneming.nl

When nothing goes right, go left (Martha Cecilia)

hiskodevries

Citaat van: paulkrista op oktober 13, 2023, 09:52:59 AMDaarnaast stel ik vast dat ranglijst soorten niet meer naar behoren functioneert
als je denkt een fout gevonden te hebben dan moet je die melden op info@waarnemingen.be
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

bhbroos

Op de oude website had je ook een rangschikking van het aantal waarnemingen, komt dit nog terug??

Op de oude website was community veel ruimer als nu. Spijtig.

jurgencouckuyt

Ik vind dit niet kunnen. Oude site vind ik veel gebruiksvriendelijker.
Laat oude garde dit behouden aub ?!

lfrum

Op de Oude site kan je 8 foto's per rij zien en 5 rijen wat 40 foto's geeft op een scherm, op de nieuw site 4 foto's per rij en 5 rijen = 20 foto's.

marcel234

Citaat van: jurgencouckuyt op oktober 13, 2023, 21:23:13 PMIk vind dit niet kunnen. Oude site vind ik veel gebruiksvriendelijker.
Laat oude garde dit behouden aub ?!
plus 1

pol meert

Vernieuwen is blijkbaar niet altijd verbeteren...

bhbroos

Het stoort mij vooral dat veranderingen worden doorgevoerd zonder de nodige communicatie. De reden waarom deze aanpassingen gebeuren, blijft sterk achterwege. Ook al is waarnemingen.be een prachtig instrument, de interactie/communicatie met haar geëngageerde gebruikers kan veel beter.  Een deel informatie laten verdwenen zonder meer, roept bij mij de nodige vraagtekens op. Vele gebruikers hebben eigen doelen die ze willen bereiken op een jaar. Helaas, zijn nu een aantal statistieken verdwenen.

lukasverboom

Citaat van: bhbroos op oktober 14, 2023, 10:58:44 AMHelaas, zijn nu een aantal statistieken verdwenen.

De oude site is bereikbaar via old.waarnemingen.be, alleen de knop is weggehaald
Groet,
Lukas

Marien bioloog
Favoriete groepen: korstmossen, mossen, schelpen, vleermuizen, mariene dingen.

Korstmossen in de tuin? https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,464730.0.html

lfrum

Citaat van: lukasverboom op oktober 14, 2023, 11:11:14 AMDe oude site is bereikbaar via old.waarnemingen.be, alleen de knop is weggehaald

Probeer eens om paddenstoelen op te vragen dan vlieg je eruit en kom je op de nieuwe site terecht.

bhbroos

#11
Hoelang blijft de oude site dan nog actief?

Is de verwijzing naar de oude site terug te vinden op de nieuwe site?

bhbroos

Stap voor stap worden de mogelijkheden van de oude website toegevoegd aan de huidige website.

  :duim: