Hoofdmenu

OUT OFF TOPIC

Gestart door Goyatlah, augustus 26, 2008, 20:38:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

Goyatlah

Zag net een EO 2F12 item waarin krakers zwaar gekriminaliseerd werden. Ok out of topic misschien, maar ik kan hier dus echt helemaal niet tegen. Ik kan 2 dingen bedenken (of 3 of 5 of 118, of ... maakt dat iets uit. Misschien moet ik maar een CU-bom maken of een JP (geen Jean-Pierre dus !!!!!!!!!) bom of een ....
Of misschien moet ik maar....
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

Leon Olsthoorn

#1
Ik heb maar weggezapt, ik wist al wat er zou komen en dat ik me er dood aan zou gaan ergeren.

Daarnaast zijn gekraakte terreinen soms erg goede voortplantingsplekken voor libellen, ik heb er dit voorjaar tientallen huidjes van oeverlibellen op een damwand gevond. Maar het kan zo af en toe ook erg gevaarlijk zijn:

http://waarneming.nl/foto_details.php?id=341866
Jag gillar blommor, jag gillar träd, jag gillar naturen som den är!

Goyatlah

Er was eens...

een jochie wat dacht dat ie anarcho was (heel, heel, heel lang geleden, toen er nog mensen waren met idealen (en weer heel, heel, heel - hm weet niet meer)
Achteraf werd dat jochie wat ouder en wistie wat beter wat anarcho betekent, en, bla, bla, bla, maar dat jochie wer wel uiteindelijk kraker-eigenaar-ouwehoer. (Met een huur voor een benedenhuis met toentje van ongeveer 160Eu)
Dus alle steun voor KKKK
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

JohanvantBosch

#3
Helaas Dolf, of ik je gedachten nu deel of niet.... dit is niet de plek voor dit onderwerp..... (waar zie jij het woord libel, of zelfs natuur?)
Voorlopig naar Praat maar raak....
:o

vuurvlinder

Citeer(waar zie jij het woord libel, of zelfs natuur?)
Voorlopig naar Praat maar raak....
:o
Johan, kijk eens 1 post hoger... :whistle:

:P  :D  :grin:  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

michel.wissink

Kraken verbieden omdat er geweld gebruikt wordt? Is dat niet net zoiets als autorijden verbieden omdat er te hard gereden wordt??
Als ze het gebruik van geweld nou eens gaan verbieden... :huh:  Hé, dat is al verboden!  ^_^
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

marcel123

CiteerJohan, kijk eens 1 post hoger... :whistle:
en toch ben ik het met Johan eens...

Goyatlah

Citeer
CiteerJohan, kijk eens 1 post hoger... :whistle:
en toch ben ik het met Johan eens...
Ik wou dat ik dat kan zijn.

En ik hoop dat ik alleen maar dom ben. Probleem is alleen dat ik met een iq van 170+ geboren ben. Weet niet precies wat ik daar aan kan verminderen???

Ben al gestopt met roken, drinken doe ik ook bijna niet meer, misschien moet ik maar aan de XTZ?
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

logico

#8
Citeer
Citeer
CiteerJohan, kijk eens 1 post hoger... :whistle:
en toch ben ik het met Johan eens...
Ik wou dat ik dat kan zijn.

En ik hoop dat ik alleen maar dom ben. Probleem is alleen dat ik met een iq van 170+ geboren ben. Weet niet precies wat ik daar aan kan verminderen???

Ben al gestopt met roken, drinken doe ik ook bijna niet meer, misschien moet ik maar aan de XTZ?
Wat wilde je nou eigenlijk bereiken met je topic...

Het vermelden van je iq terwijl niemand daar om vraagt vind ik een beetje zinloos en aandachtvragerij.

Dat je niet meer rookte en bijna niet meer drinkt. Hartstikke mooi voor je. Aandachtvragerij.

En als jij denkt dat de eo krakers benadeeld dan zou ik daar gaan klagen. Niet hier.

Het enige wat wij zien van krakers is negatief gedoe. En of dat nou objectief weergegeven is door de zenders of niet. Het boeit mij niet zo.

We worden allen geacht netjes een woning te huren of te kopen.  Het enige wat ik van krakers zie is dat ze het nou net anders moeten doen als anderen. Das alles. Als je niet wil betalen voor een woning en/of er niet voor wil werken. Ga dan lekker ergens anders wonen. Polen is lekker goedkoop.

Kraken is zoooo 1972... :censored:


(exuses voor mijn negatieve reactie hoor.. Wordt er kriegel van, zo'n vaag topic)
Met vriendelijke groet,
Patrick

frankw

#9
Whahaha.  :grin:




CiteerWe worden allen geacht netjes een woning te huren of te kopen. Het enige wat ik van krakers zie is dat ze het nou net anders moeten doen als anderen. Das alles. Als je niet wil betalen voor een woning en/of er niet voor wil werken. Ga dan lekker ergens anders wonen. Polen is lekker goedkoop.

Die krakers mogen idd. s gaan werken, dan kunnen ze een eigen huis huren. (het liefst in Polen) :duim:  ;)



ok.ok. Ze doen ook wel goede dingen voor de omgeving enzo... :angel: Pannerden bijv.

marijkehuysse

Citeer
CiteerJohan, kijk eens 1 post hoger... :whistle:
en toch ben ik het met Johan eens...
Je bedoelt dat het topic verplaatst wordt naar Praat maar raak?

groet,
Marijke

marijkehuysse

Citeer
Citeer
CiteerJohan, kijk eens 1 post hoger... :whistle:
en toch ben ik het met Johan eens...
Ik wou dat ik dat kan zijn.

En ik hoop dat ik alleen maar dom ben. Probleem is alleen dat ik met een iq van 170+ geboren ben. Weet niet precies wat ik daar aan kan verminderen???

Ben al gestopt met roken, drinken doe ik ook bijna niet meer, misschien moet ik maar aan de XTZ?
Vroeger naar bed gaan Dolf!  :D

groet,
Marijke

marijkehuysse

Misschien een goed artikel om eens over beide kanten van het kraken te gaan nadenken?

http://www.bndestem.nl/algemeen/binnenland...n-de-straat.ece

groet,
Marijke