Hoofdmenu

Daglijsten

Gestart door Jeroen Nagtegaal, juni 03, 2008, 22:28:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen Nagtegaal

Ik keek zojuist eens bij mij daglijsten en had vandaag zonder moeite, en neit eens echt naar libellen gezocht al 17 soorten, 1 week terug had ik 18 soorten, en toen was het weer alweer druiliger. Hoe zit het eigenlijk bij jullie dit jaar?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Taka

Die jaarlijsten en levenslijsten heb ik pas ontdekt. Leuk wel. Naar de daglijsten had ik nog niet gekeken.

Maarruh. Voor het hele jaar heb ik nu 18 soorten. Dat vind ik al heel wat. Gisteren waren het er vijftien. Ik kom steeds dezelfde soorten tegen :)
(Sybe)

vuurvlinder

Oei, in totaal zit ik nog maar op 13 soorten, incluis een soort die ik niet heb ingevoerd. Om de een of andere reden zie ik mijn libellen waarnemingen van 2008 hier niet terug. :(  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Tukkerbird

CiteerDie jaarlijsten en levenslijsten heb ik pas ontdekt. Leuk wel. Naar de daglijsten had ik nog niet gekeken.

Maarruh. Voor het hele jaar heb ik nu 18 soorten. Dat vind ik al heel wat. Gisteren waren het er vijftien. Ik kom steeds dezelfde soorten tegen :)
Waar kun je die jaarlijsten vinden :unsure: ik ben hier al een tijdje naar op zoek.
Ik ben vandaag ook even op pad geweest,als ik goed heb geteld had ik 15 soorten vandaag.

ArjenDrost †

Jaarlijsten kun je vinden in het menu onder "mijn waarneming.nl" -> "mijn lijsten" -> "jaarlijst" (of daglijst, of ....).

Zelf zit ik al op 24 soorten, best aardig, gezien dat er bij 2007 maar 19 soorten staan....

Jeroen Nagtegaal

Oja, dit jaar zonder nog echt iets fanatieks te hebben gedaan (behalve Maanwater)
31 Jaarsoorten (inclu houtpantserlarve), vorig jaar 48 Soorten.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Platbuik

#6
Dit jaar 27 soorten t/m 1 juni. Dat schiet al lekker op. 2007 waren het er 50.
Ik hoop dit jaar nog een nieuwe soort toe te kunnen voegen, maar dat wordt lastig, vrees ik (totaal nu op 55 soorten).
Moest maar eens wat gaan plannen  <_<

edith: vandaag 6 juni 4 soorten erbij (Gew. pantser Vuurlibel Koraaljuffer en Gevlekte witnuit) gezien; da's 31 voor 2008.
---88:  A. van Leur (Þlatbuik)

Tukkerbird

CiteerJaarlijsten kun je vinden in het menu onder "mijn waarneming.nl" -> "mijn lijsten" -> "jaarlijst" (of daglijst, of ....).

Zelf zit ik al op 24 soorten, best aardig, gezien dat er bij 2007 maar 19 soorten staan....
:duim:  

Jeroen Nagtegaal

Vnadaag alle heidelibellen alweer, Vuurlibel en wat ander spul tijdens school en de hond uitlaten...
Totaal 19 soorten, en nu 33 jaarsoorten (inclu houtpnatserlarve)
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Gert Veurink

Ik sta op 32, vorig jaar in het hele jaar 41 dus dat ga ik vast wel verbeteren, maar ben al tevreden, want mijn doel was enorm te gaan genieten en de twee winterjuffers en twee soorten rombouten te zien en dat is al gelukt... Natuurlijk stel ik m'n doelen bij en ga ik nog wel even door... Er zijn voor mij nog veel nieuwe soorten te ontdekken want in totaal sta ik pas op 48 soorten.
groet!
Gert Veurink



JohanvantBosch

Citeerincluis een soort die ik niet heb ingevoerd.
???

vuurvlinder

Citeer
Citeerincluis een soort die ik niet heb ingevoerd.
???
Zal ik even uitleggen, een soort die ik zelf nog niet eerder had gezien maar is doorgegeven door de excursieleider, geef ik niet nog een keer door.

Ik had mijn (Landkaartje/Telmee)waarnemingen 2008 doorgemaild naar Hisko, maar kennelijk is het uploaden niet goed gegaan, want ze zijn nog niet te zien.
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

JohanvantBosch

Citeer
Citeer
Citeerincluis een soort die ik niet heb ingevoerd.
???
Zal ik even uitleggen, een soort die ik zelf nog niet eerder had gezien maar is doorgegeven door de excursieleider, geef ik niet nog een keer door.

Ik had mijn (Landkaartje/Telmee)waarnemingen 2008 doorgemaild naar Hisko, maar kennelijk is het uploaden niet goed gegaan, want ze zijn nog niet te zien.
ah..... dank voor de uitleg! Eigenlijk had er trouwens nog een smilie bij mijn ??? vraagtekens moeten staan hoor. Je bent natuurlijk geen verantwoording verschuldigd  ;)  :P  

theomuusse

31 mei jl zagen we er, ondanks veel regen in de middag, in totaal 26 soorten.
Met wat mazzel in de middag had dat zeker 30 geworden.
Deze metaalglans hebben we uit de beek gered. Maar daarna ging het hozen.
Leuke eerste dag voor hem...
Theo

Hugo van der Slot

Mooie plaat van de redding Theo, staat er ondanks het weer erg fraai op.
Groet,

Hugo van der Slot

www.hugovanderslot.nl