mogen nieuwe admins zich voorstellen?

Gestart door tekenaar, februari 02, 2023, 07:52:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

tekenaar

Ik kreeg zojuist commentaar van ene nieuwe reptielen en amfibieen validator. Prima, maar wie is J. F. Kloen? Wil je je, als je dit leest, even voorstellen op het forum?
Paul Veenvliet
dieren en planten tekeningen: https://paulveenvliet.art/
excursies in Slovenie: https://www.slovenia-nature-guide.si/

Frank van de Putte

Dat doen ze op het adminforum Paul, dat zou je moeten weten B)

Citaat van: Jan-Freerk Kloen op september 07, 2022, 13:12:05 PMHoi allemaal,

Ik ben Jan-Freerk, 19 jaar en net begonnen met de bachelor Bos- en natuurbeheer in Wageningen. En bij een nieuwe studie hoort een nieuwe hobby, dus behalve heel veel naar buiten gaan en invoeren valideer ik vanaf nu ook reptielen en amfibieen. Hartstikke leuk! Inmiddels alweer bijna 10 jaar geleden begon mijn fascinatie voor deze geweldige groep door mijn toenmalige overbuurman Harm Hofman, die mij meenam naar zijn reptielenmonitoringsrondes voor SBB/RAVON. Inmiddels heb ik zelf met een groepje drie routes op de Veluwe en ben ik regelmatig buiten te vinden in mijn eigen tijd. Ook voor andere soortgroepen trouwens, met een bijzondere liefde voor zoogdieren, dagvlinders, libellen en sprinkhanen/krekels (overigens pas net aan begonnen).
Nou, genoeg geluld. Aan de slag! :)

Groetjes, Jan-Freerk
Groetjes,

Frank van de Putte

Henri van Dodeweerd

Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

Jan-Freerk Kloen

Hoi, Ik zie het nu pas, sorry daarvoor. ik denk dat mijn voorstelrondje al aardig bij elkaar geraapt is door anderen, op het adminforum had ik me inderdaad wel voorgesteld.

Ik ben zelf vooral actief met reptielen- en amfibieënmonitoring op en rond de Veluwe, maar eigenlijk staan al mijn uitstapjes met geschikt weer wel uit het waarnemen van deze soortgroepen. Ik ben dankzij (de voor velen bekende) Harm Hofman in het wereldje gekomen en heb me aangeboden bij Edo en Tariq om te helpen met valideren.

Groetjes,
Jan-Freerk
Jan-Freerk Kloen (JFK)

JFK Natuurblog
Beleef de natuur!
www.jfknatuurblog.com