eitjes van de huismoeder denk ik

Gestart door annelies vriens, september 25, 2022, 22:42:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

annelies vriens

Zijn dit de eitjes van de huismoeder misschien? Gefotografeerd op de aar en stengel van gewoon timoteegras [in de Eifel-D-]
Het gaat om deze waarneming: https://observation.org/observation/255521079/.
50 Huismoeder - Noctua pronuba ei, gezien
datum: 2022-09-21
locatie: BRD - Kylltal (DE)

foto's:




ook via forum

Rayan Majoor

Zeer waarschijnlijk wel ja :duim:  maar echt zekerheid kan je pas krijgen als je de 3e stadium rupsen (of ouder) fotografeert die eruit komen
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

annelies vriens

Dank voor je reactie Rayan. Tja, vindt die grasstengel maar eens terug😒. In het verleden zelfde fraaie eitjes [+ rupsjes] in Ned. gefotografeerd, die waren afkomstig van de huismoeder, vandaar. Zal ik de waarn. op huismoeder -onzeker zetten?
Vrgr Annelies Vriens

Rayan Majoor

Van mij mag ie zelfs wel op huismoeder en zeker, zo groot is de kans dat het klopt. Ik kan hem zo alleen niet meer dan een blauw vinkje (goedgekeurde obv waarschijnlijkheid) geven
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

annelies vriens

Dank je Rayan, ik heb de waarn. aangepast.
Vriendelijke groet, Annelies Vriens

Rayan Majoor

Ik besef me nu dat het niet in Nederland was, dus ik kan de waarneming überhaupt niet beoordelen. Het is dan maar aan de observado-admins :rolleyes:
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

annelies vriens

Dat is dan mijn fout, ik had bij Topic voor vlinders-buitenland moeten kiezen ipv eitjes. Enfin, ik neem aan dat de observado-admins het met je eens zullen zijn😉 Dank voor het verplaatsen. Vrgr Annelies Vriens