Kritiek geven is makkelijk ............

Gestart door Helen Commandeur, mei 30, 2008, 23:23:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

Helen Commandeur

Hallo,

Wij Nederlanders, zijn meestal goed in het geven van kritiek; ik ook.

Ik wil graag mijn giga dank uitspreken aan de mensen die zoveel werk en tijd verzetten op deze site.
Namen: Hisko, Dylan, Matthijs, Pim, Bob, de twee Franken, Remco, Wim, Ies, Jan, Guus,  HJDT, Peter, Jeroen, Kasper en ohhhhh... ik vergeet er zeker weten nog een aantal  :( SORRY!  

Bedankt, ik leer zoveel dankzij al jullie info en reacties en geniet van alle comments.

Ik ben vast niet de enige...............

Greetzzz,
Helen.
Ontwikkelaar van "Vogelnamen vertaler" voor Android, zie: https://play.google.com/store/apps/details?id=birdworld.translator.pro&hl=nl

Tinok

Helen,

Ik sluit me helemaal bij je aan! Goed deze welverdiende veer uit te delen aan iedereen die ons zo goed en prettig helpen op dit forum.


groetjes Tinok
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'

wimtegels

#2
En daar sluit ik me graag bij aan!

Deze site vormt voor iedereen die geïnteresseerd is n de natuur een prachtige site. Zowel de databank als het forum zijn prachtige instrumenten.

We kunnen allemaal van elkaar leren. De gezamenlijke deskundigheid op deze site is enorm.

Het is dus ook helemaal op zijn plaats om de administrators die deze site voor ons onderhouden een compliment te maken.
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels