Veer van Sperwer? --> Buizerd

Gestart door LN, mei 16, 2022, 22:05:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

LN

Dan zonder bijlage 's proberen - of kan ik geen nieuw topic aanmaken?
Het sub-board veren is bij mij overigens "greyed out".

LN

Ik kan dus wel een nieuw topic aanmaken.
Dan nu in deze reactie de bijlage, JPEG 350 kb, de foto van de veer, gevonden op een erf, fingers crossed:

Nee, dat lukt ook niet. Blijft eeuwig hangen.
Ik zie er nog steeds geen logica in.
Ik kan hier dus:
- geen topic met een JPEG van 350 kb als bijlage plaatsen;
- wel een nieuw topic zonder JPEG-bijlage maken;
- de JPEG van 350 kb niet in mijn reactie op dat eigen topic plaatsen;
- diezelfde JPEG wel hangen aan een reactie op een ander topic van mijzelf - zonder bijlage - die door een moderator is verplaatst naar hier.
Hoe verder?

OJGoreng

Probeer eens een waarneming aan te maken van een "vogel onbekend" en dan hier door te linken naar die waarneming. Dat is sowieso de geprefereerde methode.
Met vriendelijke groet, Zainal

lukasverboom

#3
Ik ben zo vrij geweest de foto in je eerste bericht toe te voegen. Zelf ondervind ik volgens mij geen problemen specifiek in dit subboard, en ik heb nooit gehoord dat er voor bepaalde delen van het forum andere regels zijn.

Hier trouwens de betreffende foto:

Groet,
Lukas

Marien bioloog
Favoriete groepen: korstmossen, mossen, schelpen, vleermuizen, mariene dingen.

Korstmossen in de tuin? https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,464730.0.html

LN

#4
Interessant - nu is het sub-board "Veren" niet meer gegrijsd (eh, bij gebrek aan beter, ;-) ). Wanneer en waarom gebeurd? Ik zal het nog eens proberen.

Edit: probleem blijft.

Bedankt voor het bijvoegen van de foto.
Overigens, ik wil geen melding aanmaken om de vindplek niet openbaar te maken (ook niet met een vervaging). Sorry.

keesschreven

Een veertje van een Buizerd.
Vriendelijke groeten,
Kees Schreven
Admin Vogels - Schedels en veren

Henri van Dodeweerd

Beste LN (echte naam is wel sterk gewenst op dit forum).

Als je een topic start kun je onder het vak waarin je typt klikken op 'Bijlagen en andere opties'.

Hierna zie je ergens 'bijlage' staan. Als je klikt op 'bestand kiezen', dan kun je je bestand opzoeken, aanklikken en dus bijvoegen. Bestanden tot 400 kb zijn toegestaan. Wil je er meer dan 1 toevoegen, klik dan op 'meer bijlagen'. Het kan tot 1500 kb per bericht.

Dit zelfde werkt ook bij een reactie geven op een topic. Dit werkt bij mij al jaren zo, dus zal het bij jou ook zo moeten lukken....

Succes!
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

LN


LN

Citaat van: Henri van Dodeweerd op mei 18, 2022, 12:20:20 PM
Beste LN (echte naam is wel sterk gewenst op dit forum).

Als je een topic start kun je onder het vak waarin je typt klikken op 'Bijlagen en andere opties'.

Hierna zie je ergens 'bijlage' staan. Als je klikt op 'bestand kiezen', dan kun je je bestand opzoeken, aanklikken en dus bijvoegen. Bestanden tot 400 kb zijn toegestaan. Wil je er meer dan 1 toevoegen, klik dan op 'meer bijlagen'. Het kan tot 1500 kb per bericht.

Dit zelfde werkt ook bij een reactie geven op een topic. Dit werkt bij mij al jaren zo, dus zal het bij jou ook zo moeten lukken....

Succes!
Beste Henri,
Bij mij ook al jaren goed gegaan, maar hier werkt het om e.o.a. reden niet, en het sub-board "Veren" is nu ook weer grijs (de andere boards niet).

lukasverboom

Een grijs board betekent dat daar geen topics zijn die de status "ongelezen" hebben. Als je je muis op het grijze symbool houdt staat daar "geen nieuw bericht". Het heeft niets te maken met het wel of niet kunnen uploaden van een foto.
Groet,
Lukas

Marien bioloog
Favoriete groepen: korstmossen, mossen, schelpen, vleermuizen, mariene dingen.

Korstmossen in de tuin? https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,464730.0.html

LN

Citaat van: lukasverboom op mei 19, 2022, 18:14:35 PM
Een grijs board betekent dat daar geen topics zijn die de status "ongelezen" hebben. Als je je muis op het grijze symbool houdt staat daar "geen nieuw bericht". Het heeft niets te maken met het wel of niet kunnen uploaden van een foto.
Thx - duidelijk.  :-[