Hoofdmenu

Politiek

Gestart door Stippen, februari 26, 2006, 13:01:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stippen

Op dit forum is praten over politiek niet toegestaan.

Dat is een begrijpelijke regel, we zijn hier niet om elkaar te overtuigen of flames te beginnen.

Omdat ik het onderwerp, voorzover het met natuur te maken heeft, toch van groot belang vind, wil ik graag zelf een forum opzetten speciaal voor deze discussie.

Met goedvinden van de administrators van deze site zal ik hier een link naar dat forum plaatsen.

Je kunt ook een mailtje naar mij sturen als je geinteresseerd bent, dan stuur ik je de link.


Vriendelijke groet,

Kees



Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Stippen

#1
Even met nadruk, want het lijkt verkeerd te worden begrepen:

Ik heb alle respects voor de regels van Waarneming.

Het forum dat ik geopend heb, valt geheel onder mijn verantwoordelijkheid en moet niet gezien worden als kritiek op de zeer begrijpelijke regels van waarneming.nl

Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

laatvlieger

Waarom mag er eigenlijk niet over politiek gesproken worden?? Dit is toch het praat maar raak gedeelte? Zolang men elkaar respecteerd en elkaar niet uitscheld of discrimineert begrijp ik eigenlijk niet zo goed waarom er niet over politieke kwesties op het praat maar raak gedeelte zou mogen worden gesproken?

Zeker als het inderdaad flora en fauna aangaat. Al die natuurbeheer discussies zijn niet veel anders hoor..  
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

Dragonfly

Ik sluit mij aan bij Laatvlieger / Wouter...
Godelieve Brinkhof
Kijk ook eens op mijn (foto)blog: Godelieve Wandelt

(\__/)
(='.'=)
(")_(") This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!