Swarovski TA-SLC plus adapter

Gestart door s.hietkamp, maart 24, 2022, 17:07:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

s.hietkamp

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag en wellicht heeft iemand een antwoord. Over de TA-SLC valt ergens het volgende te lezen: "U bevestigt de adapter nadat u de schroef midden vooraan uw verrekijker hebt verwijderd". Mijn vraag gaat over deze adapter het ronde dingetje met een klein imbus schroefje erin om het te vast te zetten aan de verrekijker. Weet iemand of deze dingen los verkrijgbaar zijn (want ze gaan soms stuk)? Ik moet nu een heel nieuw TA-SLC aanschaffen wil ik de adapter kunnen bemachtigen.

Voor een foto: https://www.verrekijkeraanbod.nl/media/catalog/product/cache/15bac8db0a2211a8b3008ad1a147bd2c/s/w/swarovski-ta-slc-tripod-adapter-slc.jpg

Alvast bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,
Sander Hietkamp

OJGoreng

Van de Swarovski-site:

If you need a spare part for your item and no further repair is required, please do not send in the item, but contact our Customer Service:
customerservice@swarovskioptik.com
Phone.: 00800 32425056


Swarovski customer service heeft een heel goede reputatie; het zou me weinig verbazen als ze het direct voor weinig (of niets) opsturen.
Met vriendelijke groet, Zainal

s.hietkamp

Dag Zainal,

Dank je wel voor je bericht/ hulp, dat had ik eigenlijk ook zelf moeten kunnen vinden.....

Fijne dag!

Groeten,
Sander