Hoofdmenu

welke ?

Gestart door hubert corten, december 11, 2021, 21:37:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

hubert corten


Jeroen Hoek

bizar ding zeg! heb geen idee, maar ben wel benieuwd
met vriendelijke groet, Jeroen

rietvanoosten

Kan het kauwgom zijn?
Heb pas ook iets dergelijks gezien op een boom bij een schoolplein, alleen niet zo mooi bij elkaar geplakt als hier  :blink:
met vriendelijke groet, Riet

paddenstoelenmonster

Altijd leuk om puzzeltjes op te lossen. Alleen je hebt het ons wel heel erg moeilijk gemaakt door alleen een overzichtsfoto te sturen, en dan ook nog in een erg kleine resolutie!! Hij mag max. 400kB zijn, dus bijna 10 keer groter!!
Het zou mij echter niet verbazen als dit wel eens jonge Gewone elfenbankjes zouden kunnen zijn. Een detail van zo'n plakje zou helpen. Misschien kun je dan mooi ronde porien zien!
Als voorbeeld: zie https://waarneming.nl/waarneming/view/182396866?_popup=1
onderstaand daar een min of meer gelijkend plaatje uit.
Hartelijke groet van henk de zwamneus
Met een hartelijke groet uit Schaarsbergen bij Arnhem van Henk de (hout)zwamneus.

hubert corten

Het was niet bij een schoolplein ,Riet ! Maar het blijkt wel kauwgum te zijn.
Vanmorgen even terug gegaan en gepeuterd met een mesje !

Straks even kijken hoe ik dit topic kan verwijderen om niet in aanmerking te komen voor de prijs van Zwam-topic van het jaar 2021 !

Enne.....sorry...............

rietvanoosten

Geen sorry nodig, altijd weer leerzaam voor ons allemaal, ik had het ook fout kunnen hebben toch?  :blink:
met vriendelijke groet, Riet

paddenstoelenmonster

Met een hartelijke groet uit Schaarsbergen bij Arnhem van Henk de (hout)zwamneus.

Rob Koelman

#7
Citaat van: hubert corten op december 12, 2021, 11:31:14 AMStraks even kijken hoe ik dit topic kan verwijderen om niet in aanmerking te komen voor de prijs van Zwam-topic van het jaar 2021 !

Gewoon laten staan. Dit soort 'blunders' zijn nou juist altijd erg leuk om te lezen. Overkomt uiteindelijk iedereen wel eens.  ;)

Ben ondertussen wel nieuwsgierig naar het verhaal hier achter. Waarom plakt iemand daar systematisch kauwgom?...
Met vriendelijke groet, Rob