welke larven kwamen uit de naden tussen de straatstenen? NIA komt er niet uit

Gestart door paddenstoelenmonster, oktober 28, 2021, 10:11:58 AM

Vorige topic - Volgende topic

paddenstoelenmonster

Vanmorgen vond mijn buurvrouw deze grote hoop larfjes in het straatwerk uit de kieren tussen de klinkers kruipen. Het is ons beide een raadsel van welk beestje dit is. kan er hier iemand een verklaring geven. In de 38 jaar die ik nu hier woon nog nooit eerder gezien.
Dank voor het meedenken
Groeten uit Schaarsbergen van de paddenstoelenman henk het bosmonster
Met een hartelijke groet uit Schaarsbergen bij Arnhem van Henk de (hout)zwamneus.

RutgervH

Groeten,

Rutger

paddenstoelenmonster

Heel veel dank voor het artikel. Ook al is het 10 jaar oud het is zeer informatief en heeft mij en dus ook de buurvrouw die een beetje bang was vooral die larve heel goed geholpen. Met een hartelijke groet uit een zonnig Schaarsbergen van Henk Monster
Met een hartelijke groet uit Schaarsbergen bij Arnhem van Henk de (hout)zwamneus.

Ton van Haaren

Met vriendelijke groet
Ton

"There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot."
-Steven Wright-

RutgervH

Citaat van: paddenstoelenmonster op oktober 28, 2021, 14:39:30 PM
Heel veel dank voor het artikel. Ook al is het 10 jaar oud het is zeer informatief en heeft mij en dus ook de buurvrouw die een beetje bang was vooral die larve heel goed geholpen. Met een hartelijke groet uit een zonnig Schaarsbergen van Henk Monster

Graag gedaan!
Groeten,

Rutger