onbekende "nacht" vlinder

Gestart door HanstH, oktober 23, 2021, 18:33:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

HanstH

Kan deze vlinder op de foto niet thuis brengen. Lijkt mij een van de familie spanner maar verder kom ik niet.
Ben benieuwd of iemand mij de naam kan leveren, waarvoor alvast mijn dank.

Rayan Majoor

't is een van 'onze' grootste micro's, eentje die de afgelopen tijd erg in het nieuws is geweest omdat de meeste mensen niet bepaald blij zijn wanneer deze in hun tuin zit...
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

HanstH

Ooooo de buxusmot zeg dat dan pppfff

Rayan Majoor

#3
Ik kan het direct zeggen, maar daar leer je minder van dan wanneer je zelf er nog even iets verder over nadenkt (je zat eerst bij de verkeerde familie te zoeken, maar daarom dacht ik dat je het wel leuk zou vinden om zelf de juiste naam te vinden, en als je al een basis hebt waarvandaan je kan beginnen is het bij vlinders over het algemeen niet moeilijk om de juiste naam te vinden). En in principe had je met mijn reactie alleen maar te hoeven zoeken op de woorden 'mot' en 'nieuws' en je zou de naam alsnog voorgeschoteld krijgen.
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

gbeersma

Altijd lastig, de een vind het leuk en leerzaam om gericht even zelf verder te kunnen zoeken, de ander is alleen geïnteresseerd in de naam van het beestje, en de lezer weet niet wie van de twee hij voor zich heeft. Dat is op zich helemaal niet erg. Maar aan mensen die alleen een naam willen horen zou ik wel willen zeggen: houd er rekening mee dat anderen hier speciaal voor jullie tijd en moeite in steken, en waardeer dat dan ook.
Vriendelijke groeten, Gerard Beersma

https://waarneming.nl/users/104779/photos/?