waarom slotje bij forumvraag

Gestart door rapunzel, oktober 10, 2021, 18:24:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

rapunzel

Geacht forum,
Ik plaatste kort geleden een vraag over een vermeende ficus zaailing. Ik zie nu dat er een slotje bij die vraag gesteld is.
Wat betekent dat en waarom en door wie  is dat gebeurd ?
Met vriendelijke groet,
Koos
Koos Ballintijn

Rien Ondersteijn

Ja Koos ; dat vroeg ik me óok af :
Want ik had nog willen reageren op die Tetrapanax [leuke vondst en mooi benoemd door Sipke].
kan het nl geen worteluitloper zijn, want hij is nogal een woekerding[niet voor niks familie van Aralia] ?
Groene groe[n]tjes.Rien.

Nathalie De Somer

#2
Ik heb even gekeken naar aanleiding van je vraag, ik weet niet wie dat slotje geplaatst heeft, maar dat doet er niet toe, het slotje was gemakkelijk te verwijderen met een optie onderaan bij het topic! Zo kan je weer verder.  :angel:

vr groet
Nathalie

rapunzel

Citaat van: Nathalie De Somer op oktober 10, 2021, 18:50:05 PM
Ik heb even gekeken naar aanleiding van je vraag, ik weet niet wie dat slotje geplaatst heeft, maar dat doet er niet toe, het slotje was gemakkelijk te verwijderen met een optie onderaan bij het topic! Zo kan je weer verder.  :angel:

vr groet
Nathalie
Bedankt Nathalie. Ik kon net als Rien niet op Sipke reageren en vond (vind) dat irritant. Heb dat nu via een PM gedaan.
Gr.
Koos
Koos Ballintijn

rapunzel

Citaat van: Rien Ondersteijn op oktober 10, 2021, 18:37:22 PM
Ja Koos ; dat vroeg ik me óok af :
Want ik had nog willen reageren op die Tetrapanax [leuke vondst en mooi benoemd door Sipke].
kan het nl geen worteluitloper zijn, want hij is nogal een woekerding[niet voor niks familie van Aralia] ?
Hi Rien,
Ik zal nog eens in de tuinen in de buurt gaan kijken want naar ik me meen te herinneren gaat het bij de straatbomen om Sorbus aria
Gr.
Koos
Koos Ballintijn

Rob Koelman

Met vriendelijke groet, Rob