Pluim!!

Gestart door jeanette, februari 16, 2022, 18:49:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

jeanette

Graag wil ik even een  positieve  ervaring met jullie delen over mijn in 2013 aangeschafte insectenkijker Papilio 6.5.x 21 bij CameraNu.nl.
Deze verrekijker  wordt door mij zeer intensief gebruikt omdat ik veel belangstelling heb voor het kleine spul, dus dagelijks hangt hij wel om mijn nek en wordt tientallen keren vastgepakt.
Een paar  maanden geleden  verloor ik het glaasje dat vooraan ter bescherming van de lenzen in een rubberen rand geplaatst is. Na contact  met Camera nu bleek dat een vervangend glaasje rond de  35 euro zou moeten kosten. Maar Pentax geeft 30 jaar garantie!!
Even daarna verloor ik ook de rubberen rand waarachter  het glas hoort te zitten.  Vermoedelijk  werd dit allemaal veroorzaakt door het intensieve gebruik, waardoor ook de rubber ommanteling van de kijker los was komen te zitten en daardoor dan ook weer de rubber voorrand en het glas.
Na wat heen en weer gemail met CameraNu - voorzien van foto´s van de defecten van mijn kijkertje - reageerde Pentax aanvankelijk met de melding dat door stootschade de rand "afgebroken" zou zijn. Gevalletje stagiaire of klantenservicenitwit ofzo bij Pentax die zelf niet weet hoe hun product er van binnen uitziet?
Nadat nog eens in een mail duidelijk werd gemaakt dat hiervan absoluut geen sprake was en dat duidelijk het rubber omhulsel door het vele vastpakken los was gekomen van de lijmlaag, mocht ik via CameraNu de kijker opsturen voor reparatie.

Vandaag heb ik een nieuwe Papilio 6.5 x 21 toegezonden gekregen. Dat vind ik echt een geweldige service waar ik heel erg blij mee ben. CameraNu heeft in de uitwisseling met Pentax uitstekend geholpen.

Vandaar een dikke pluim en  het leek me goed om die ervaring met jullie te delen.
vr.gr.
jeanette

gbeersma

Als je hen ook dit topic doorstuurt kunnen ze zelf zien dat goede service ook goede reclame betekent.  :duim:
Vriendelijke groeten, Gerard Beersma

https://waarneming.nl/users/104779/photos/?

jeanette

Is al gedaan hoor Gerard! :rolleye: