partij voor de dieren

Gestart door fauna-onderzoeker-hans, februari 17, 2006, 22:52:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

fauna-onderzoeker-hans

Ik kreeg bericht dat het posten over politiek of goddienst hier niet is toegestaan.

Ook al is het een partij die iets met dieren te maken heeft en aansluit bij de hobby.

Ik heb het beheer team gevraagd de topic dan te verwijderen maar heb alvast mijn berichten gedelete,
Ik had dit gedaan omdat het over dieren ging en dacht niets fout te doen.
Ik zou inderdaad zo iets over andere partijen nooit gedaan hebben hier

Het is niet de bedoeling om de dingen te doen die tegen de regels zijn.

groeten en excuus hier voor

Stippen

Weet iemand misschien wat het standpunt van de PvdD is inzake het bijvoeren van dieren in de Oostvaarders plassen?

Voor mij is dit nl een lakmoesproef voor echt begrip van zaken de natuur betreffende.
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Stippen

Bedankt voor de uitleg. Niet voor mij dus.
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

grunsven

Allemaal wel leuk en aardig maar het blijft naar mijn idee een hobbyclubje van mensen die diertjes allemaal heel lief vinden.
Ook al hebben ze uit ander programmas van andere partijen een "eigen" programma geknipt en geplakt, het blijft een een onderwerp party.

De punten in de vorige post zeggen mij ook niet veel.

1 voor welke dieren? en betekend dit dat we de laatste wilse dieren ook in huisdieren veranderen?
7 ja knobbelzwanen zijn lief
8 Het is al lang duidelijk wat de problemen zijn er wordt alleen te weinig aan gedaan, meer onderzoek lost niks op.
9 wel grappig is dat de aantallen ganzen door het beleid in Europa zo toe nemen dat de broedgebieden het niet meer aankunnen.
18 erg grappig

Wat betreft de OVP is de vraag juist of dit wilde dieren zijn of gehouden dieren, in hoeverre is de mens verantwoordelijk. Je citaten zeggen daar niets over.

Al met al een mooi pakket dogma's.

Roy

Roy van Grunsven
De Vlinderstichting - Dutch Butterfly Conservation (www.vlinderstichting.nl)

acherontia

CiteerAl met al een mooi pakket dogma's

En daarom bij praat maar raak geheel op zijn plaats....  :duim:

Jeroen

carel

Moet ik nu op een site zoals waarneming.nl waar ik met mijn hobby bezig ben ook al van al die verkiezingsonzin gaan lezen ?

dat er nagedacht word over dit soort zaken prima maar niet tijdens mijn hobby
Carel van der Sanden

http://www.natuurlijk-erp.nl/

fauna-onderzoeker-hans

#6
heb mijn postingen verwijderd middels knop delete  . voor info zie het eerste bericht voorin de topic.


groeten