Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wijziging door validator/admin van activiteit & ontsnapt  (gelezen 293 keer)

epwesterman

• Member
Wijziging door validator/admin van activiteit & ontsnapt
« Gepost op: maart 27, 2021, 06:28:29 am »

Ik trek dit bericht in!

Erik Westerman

« Laatst bewerkt op: april 04, 2021, 10:12:13 am door epwesterman »

Henri van Dodeweerd

• Member
Re: Wijziging door validator/admin van activiteit & ontsnapt
« Reactie #1 Gepost op: maart 27, 2021, 11:57:23 am »

Dag Erik,

Als ik je waarnemingen tot een jaar terug terugkijk, dan zie ik dat er inderdaad een paar waarnemingen op deze punten zijn aangepast. Verder zie ik ook dat je zelf bij die aangepaste waarnemingen het niet met de admins bespreekt.

Nu kan het natuurlijk zijn dat de betreffende waarnemingen zijn verwijderd of dat het van langer geleden is o.i.d. Maar het lijkt mij goed dat je dit vooral bespreekt met de admin die de aanpassing heeft gedaan.

Maar goed als iets 100 jaar geleden op die locatie ingezaaid is, is de soort voor dat gebied dan natuurlijk? Ik vermoed dat daar vele discussies over te voeren zullen zijn. Maar daar meng ik me, met mijn beperkte kennis, maar niet in. Feit is wel dat waarneming.nl daar bepaalde richtlijnen in volgt en daar zou je natuurlijk gewoon de betreffende admin naar kunnen vragen.
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

hiskodevries

• Forum beheerder
Re: Wijziging door validator/admin van activiteit & ontsnapt
« Reactie #3 Gepost op: maart 29, 2021, 13:24:03 pm »

Erik, in dit forum onderdeel https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,466341.0.html wordt uitgebreid over dat onderwerp geschreven.
Het lijkt mij raadzaam om dat eens goed door te lezen.
Mocht je daar vragen over hebben, dan kun je die daar ook stellen.
Het blijft altijd gedoe bij planten over dat onderwerp.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.05 seconden met 19 queries.