Wijziging door validator/admin van activiteit & ontsnapt

Gestart door epwesterman, maart 27, 2021, 06:28:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

epwesterman

Ik trek dit bericht in!

Erik Westerman


Henri van Dodeweerd

Dag Erik,

Als ik je waarnemingen tot een jaar terug terugkijk, dan zie ik dat er inderdaad een paar waarnemingen op deze punten zijn aangepast. Verder zie ik ook dat je zelf bij die aangepaste waarnemingen het niet met de admins bespreekt.

Nu kan het natuurlijk zijn dat de betreffende waarnemingen zijn verwijderd of dat het van langer geleden is o.i.d. Maar het lijkt mij goed dat je dit vooral bespreekt met de admin die de aanpassing heeft gedaan.

Maar goed als iets 100 jaar geleden op die locatie ingezaaid is, is de soort voor dat gebied dan natuurlijk? Ik vermoed dat daar vele discussies over te voeren zullen zijn. Maar daar meng ik me, met mijn beperkte kennis, maar niet in. Feit is wel dat waarneming.nl daar bepaalde richtlijnen in volgt en daar zou je natuurlijk gewoon de betreffende admin naar kunnen vragen.
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd


hiskodevries

Erik, in dit forum onderdeel https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,466341.0.html wordt uitgebreid over dat onderwerp geschreven.
Het lijkt mij raadzaam om dat eens goed door te lezen.
Mocht je daar vragen over hebben, dan kun je die daar ook stellen.
Het blijft altijd gedoe bij planten over dat onderwerp.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

epwesterman

Deze kwestie is inmiddels min of meer naar tevredenheid opgelost.

Ik heb hierover kontakt gehad met Niels Eimers en Erik van Dijk.


De bedoelde werkwijze blijft discutabel maar ik heb begrip voor de aangevoerde argumenten.

Achteraf gezien was dit vooral een communicatieprobleem. E.e.a wordt in dit forum weliswaar goed toegelicht (zie link Hisko) maar zie die info maar eens te vinden.....

Zomaar een ideetje: stuur alle nieuwe gebruikers (automatisch) een mailtje met deze info???


Erik Westerman