Hoofdmenu

Installatie/login probleem

Gestart door Leighmus, maart 20, 2021, 12:36:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Leighmus

Ik heb ObsMap gedownload, maar tijdens het deel van het installeren waar ik mijn inloggegevens van waarneming.nl moet invoeren loop ik vast aangezien ik de melding "invalid log-in (Waarneming.nl and Observation.org)" krijg. Ik heb zowel mijn emailadres als gebruikersnaam geprobeerd. Mijn wachtwoord heb ik rechtsreeks gekopieerd van mijn password manager waarmee ik ook op waarneming.nl inlog.
Bij het tweede formulier "Sovon - Avimap (BMP)" in hetzelfde scherm heb ik niks ingevuld aangezien ik daar geen account heb.

Dank.
Rens schreef wat je las

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Leighmus

Rens schreef wat je las

Alex Kwak

Bizar, hier geen probleem. Probeer het nog eens?
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Leighmus

Ik zie nog hetzelfde. Ik heb geprobeerd mijn cookie instellingen + adblock etc. te veranderen/uit te zetten maar dat lijkt ook niet te helpen.
Rens schreef wat je las

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Leighmus

Dank, helaas zie ik in "portalen" geen vinkjes. Het scherm waar ik in terecht kom is gelijk aan het scherm waar ik eerder niet in kon loggen (en de andere opties heb ik al geprobeerd):


Rens schreef wat je las

Alex Kwak

Die opmerking over de vinkjes mag je vergeten. Hier moet je je naam en wachtwoord invullen.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Leighmus

Daar had ik hetzelfde probleem.
Het is nu wel opgelost. Ook al kon ik gewoon uitloggen en inloggen en bevatte mijn wachtwoord geen code symbolen heb ik geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen. Ik heb in mijn account pagina mijn wachtwoord aangepast en toen ik uitlogde lukte het niet meer om in te loggen met het nieuwe of het oude wachtwoord. Toen heb ik via de link "wachtwoord vergeten?" een aanvraag gedaan en zo via de email een nieuw wachtwoord ingesteld. Daarmee kon ik wel inloggen op de website en ook op ObsMapp.
Misschien dat dit nuttige informatie is voor iemand, ooit.

Dank voor de hulp, Alex.

Rens
Rens schreef wat je las