Wensen voor Waarneming.nl

Gestart door hiskodevries, augustus 27, 2021, 14:39:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Matthijs Molenaar

Citaat van: hiskodevries op maart 10, 2023, 08:50:27 AM
Citaat van: Matthijs Molenaar op maart 09, 2023, 17:58:17 PMZou het mogelijk kunnen worden dat je een BioBlitz voor één bepaalde soortgroep kan doen? Ik ben met een project bezig om ergens zoveel mogelijk mossen en korstmossen te zien maar uiteraard voer ik ook vogels en insecten in. Maar ik wil bijhouden hoeveel korstmossen en niet hoeveel met alle soortgroepen ik heb gezien.
Zou dit een optie kunnen worden bij de instellingen voor een BioBlitz? Alvast bedankt!
die mogelijkheid gaat inderdaad komen. Dat een soortenlijst gebruikt kan worden voor een blitz

Top, bedankt!
Met vriendelijke groet,
Matthijs Molenaar.

Levenslijst Waarneming.nl

When nothing goes right, go left (Martha Cecilia)

Robertmeer

Citaat van: hiskodevries op maart 10, 2023, 09:52:59 AM
Citaat van: Robertmeer op maart 09, 2023, 19:49:14 PMde optie om in alle foto-overzichten te kunnen filteren op maand, ongeacht het jaartal.
Robert, deze wens is te krap. Waarom alleen op foto`s en niet op soorten gezien, gebied, soort etc
Bij die andere functies mag de optie 'maand' zeker ook terugkomen, maar bij foto's mis ik hem het meest en is het voor mij een reden om zeer regelmatig terug te schakelen naar de oude site.
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Morten

Ik wens dat bij het kopiëren van andermans waarnemingen de toelichting niet meegenomen wordt.
Ik vind het vaak prima als medewaarnemers mijn waarnemingen kopiëren, maar altijd tamelijk vervelend als dan ook de persoonlijke noot mee wordt gekopieerd. Niet iedereen is zo sympathiek/oplettend om dit zelf weg te halen...
Groet, Morten

hiskodevries

Morten, daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Als ik een waarneming bekijk met als extra informatie b.v. 'geringd linker poot met kwekersring' is dat best wel belangrijk
als waarnemers daar onzin in plaatsen als 'lekkere waarneming' dan kun je die na het copieren altijd nog zelf verwijderen.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Platbuik

Hij heeft er een probleem mee als zijn waarneming gekopieerd wordt, Hisko.
---88:  A. van Leur (Þlatbuik)